Może mi ktoś napisać ,gdzie szukać tych króćców?
1
[w124] Chłodnica - różnice miedzy automatem a manualem?
Started by iras_wro, Aug 12 2007 18:48
40 replies to this topic
#21
Posted 15 February 2011 - 11:52
#22
Posted 15 February 2011 - 16:14
XM napisał:
Czyli w automatach, tymi króćcami wchodzi olej ze skrzyni?
Sarbel - króćce widać z lewej strony w plastikowej obudowie. Takie dwie tulejki z gwintem na zewnątrz.
Piotrek - ale od 2.5 do 3 litrowego będzie pasować? Sprzedawcy piszą ze pasuje a też jest gar więcej do chłodzenia.
#23
Posted 15 February 2011 - 16:32
tRawski napisał:
Nie znam się na automatach ale raczej woda z obiegu chłodzi skrzynię.
#24
Posted 15 February 2011 - 17:01
:mrgreen: No to w takim razie szanowny Wojciechu oświeć mnie - od czego są te króćce? He? :mrgreen:
#25
Posted 15 February 2011 - 17:24
Od rurek, które dochodzą od i do skrzyni biegów.
Olej przekładniowy chłodzi się w wyznaczonym do tego obszarze chłodnicy głównej.
Oświecony?
Olej przekładniowy chłodzi się w wyznaczonym do tego obszarze chłodnicy głównej.
Oświecony?
#26
Posted 15 February 2011 - 18:50
Więc do zaślepienia,żeby pajączek nie wszedł, wystarczy zamknąć taki wlot-wylot jakimiś nakrętkami plastikowymi jak te kapturki do kół.Nie stopi się toto bo nawet te 120'C,na silniku, będzie za mało.Nie trzeba lutować czy zaklepywać.
#27
Posted 15 February 2011 - 19:18
Tak Wojciechu Juz wiem o co loto.
Zdrowie Twe
Sarbel - z któregoś wyżej postu Wojtka wynika ze ani woda Ci z chłodnicy nie ucieknie ani pająk w chodnice nie wlezie Nie ma potrzeby żadnych zaślepek nakręcać.
Zdrowie Twe
Sarbel - z któregoś wyżej postu Wojtka wynika ze ani woda Ci z chłodnicy nie ucieknie ani pająk w chodnice nie wlezie Nie ma potrzeby żadnych zaślepek nakręcać.
#28
Posted 16 February 2011 - 11:34
:shock: A jak wejdzie ,a potem uroooośnie!!!Rozdrapie całą chłodnicę :evil: ,a wiesz jakie pająk ma szpony???.
Skoro nie trzeba, to nie ma sensu zaślepiać.
Skoro nie trzeba, to nie ma sensu zaślepiać.
#29
Posted 16 February 2011 - 16:47
Po wypowiedzi Wojtka też sie dowiedziałem ze nie ma potrzeby zaślepiania.
#30
Posted 29 February 2012 - 13:36
Witam. Podepnę sie do tematu Szukałem na wyszukiwarce tego tematu ale nie znalazłem nic o moim problemie. Podcieka mi olej z chłodnicy oleju. Dokładnie to wezyki ktore wychodza od silnika sa mokre... i tu mam pytanie co może byc do wymiany... oringi?? może jakas uszczelka przy bloku silnika? Mial ktoś taki problem??Nie wiem czy dośc jasno sprecyzowałem jesli coś przekrecilem prosze poprawić... Pozdrawiam
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[124] Niedziałający silnik dmuchawy w EKlasse z automatem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hhaalloo |
|
||
[w201] Półoś - lewa i prawa - różnice |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | magik |
|
||
odległość miedzy podłużnicami - wpasowanie V8 do w201 |
Modyfikacje,Tuning | Robeem |
|
||
[w124] Wahacze, zwrotnice - różnice w sedanie i coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BART |
|
||
Chłodnica W201 2.0 D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | badylski |
|