Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Chłodnica - różnice miedzy automatem a manualem?


40 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   sarbel


  • Postów: 950
  • Na forum od: 04 sie 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lutego 2011 - 11:52

Może mi ktoś napisać ,gdzie szukać tych króćców?



#22 Offline   tRawski


  • Postów: 854
  • Na forum od: 08 gru 2009
  • Miejscowość: Radziejów
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 280TE 1993 -->swap 320TE
  • Trzeci Mercedes:W124 300TE 1992 4MATIC

Napisano 15 lutego 2011 - 16:14

XM napisał:

Czyli w automatach, tymi króćcami wchodzi olej ze skrzyni?
No chyba nie. Nie znam się na automatach ale raczej woda z obiegu chłodzi skrzynię.
Sarbel - króćce widać z lewej strony w plastikowej obudowie. Takie dwie tulejki z gwintem na zewnątrz.
Piotrek - ale od 2.5 do 3 litrowego będzie pasować? Sprzedawcy piszą ze pasuje a też jest gar więcej do chłodzenia.

#23 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lutego 2011 - 16:32

tRawski napisał:

Nie znam się na automatach ale raczej woda z obiegu chłodzi skrzynię.
Skoro się nie znasz, to nie wypisuj głupot... ;)

#24 Offline   tRawski


  • Postów: 854
  • Na forum od: 08 gru 2009
  • Miejscowość: Radziejów
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 280TE 1993 -->swap 320TE
  • Trzeci Mercedes:W124 300TE 1992 4MATIC

Napisano 15 lutego 2011 - 17:01

:mrgreen: No to w takim razie szanowny Wojciechu oświeć mnie - od czego są te króćce? He? :mrgreen:
;)

#25 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lutego 2011 - 17:24

Od rurek, które dochodzą od i do skrzyni biegów.
Olej przekładniowy chłodzi się w wyznaczonym do tego obszarze chłodnicy głównej.
Oświecony?

#26 Offline   sarbel


  • Postów: 950
  • Na forum od: 04 sie 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lutego 2011 - 18:50

Więc do zaślepienia,żeby pajączek nie wszedł, wystarczy zamknąć taki wlot-wylot jakimiś nakrętkami plastikowymi jak te kapturki do kół.Nie stopi się toto bo nawet te 120'C,na silniku, będzie za mało.Nie trzeba lutować czy zaklepywać.

#27 Offline   tRawski


  • Postów: 854
  • Na forum od: 08 gru 2009
  • Miejscowość: Radziejów
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 280TE 1993 -->swap 320TE
  • Trzeci Mercedes:W124 300TE 1992 4MATIC

Napisano 15 lutego 2011 - 19:18

Tak Wojciechu ;) Juz wiem o co loto.
Zdrowie Twe ;)
Sarbel - z któregoś wyżej postu Wojtka wynika ze ani woda Ci z chłodnicy nie ucieknie ani pająk w chodnice nie wlezie :E Nie ma potrzeby żadnych zaślepek nakręcać.

#28 Offline   sarbel


  • Postów: 950
  • Na forum od: 04 sie 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lutego 2011 - 11:34

:shock: A jak wejdzie ,a potem uroooośnie!!!Rozdrapie całą chłodnicę :evil: ,a wiesz jakie pająk ma szpony???. :)

Skoro nie trzeba, to nie ma sensu zaślepiać.

#29 Offline   tRawski


  • Postów: 854
  • Na forum od: 08 gru 2009
  • Miejscowość: Radziejów
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 280TE 1993 -->swap 320TE
  • Trzeci Mercedes:W124 300TE 1992 4MATIC

Napisano 16 lutego 2011 - 16:47

Po wypowiedzi Wojtka też sie dowiedziałem ze nie ma potrzeby zaślepiania.

#30 Offline   MarcinPs-k


  • Postów: 20
  • Na forum od: 02 wrz 2011
  • Miejscowość: Przeworsk
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 lutego 2012 - 13:36

Witam. Podepnę sie do tematu :) Szukałem na wyszukiwarce tego tematu ale nie znalazłem nic o moim problemie. Podcieka mi olej z chłodnicy oleju. Dokładnie to wezyki ktore wychodza od silnika sa mokre... i tu mam pytanie co może byc do wymiany... oringi?? może jakas uszczelka przy bloku silnika? Mial ktoś taki problem??Nie wiem czy dośc jasno sprecyzowałem jesli coś przekrecilem prosze poprawić... Pozdrawiam








Podobne tematy Zwiń