Może mi ktoś napisać ,gdzie szukać tych króćców?
1
[w124] Chłodnica - różnice miedzy automatem a manualem?
Rozpoczęty przez iras_wro, sie 12 2007 18:48
40 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 15 lutego 2011 - 11:52
#22
Napisano 15 lutego 2011 - 16:14
XM napisał:
Czyli w automatach, tymi króćcami wchodzi olej ze skrzyni?
Sarbel - króćce widać z lewej strony w plastikowej obudowie. Takie dwie tulejki z gwintem na zewnątrz.
Piotrek - ale od 2.5 do 3 litrowego będzie pasować? Sprzedawcy piszą ze pasuje a też jest gar więcej do chłodzenia.
#23
Napisano 15 lutego 2011 - 16:32
tRawski napisał:
Nie znam się na automatach ale raczej woda z obiegu chłodzi skrzynię.
#24
Napisano 15 lutego 2011 - 17:01
:mrgreen: No to w takim razie szanowny Wojciechu oświeć mnie - od czego są te króćce? He? :mrgreen:
#25
Napisano 15 lutego 2011 - 17:24
Od rurek, które dochodzą od i do skrzyni biegów.
Olej przekładniowy chłodzi się w wyznaczonym do tego obszarze chłodnicy głównej.
Oświecony?
Olej przekładniowy chłodzi się w wyznaczonym do tego obszarze chłodnicy głównej.
Oświecony?
#26
Napisano 15 lutego 2011 - 18:50
Więc do zaślepienia,żeby pajączek nie wszedł, wystarczy zamknąć taki wlot-wylot jakimiś nakrętkami plastikowymi jak te kapturki do kół.Nie stopi się toto bo nawet te 120'C,na silniku, będzie za mało.Nie trzeba lutować czy zaklepywać.
#27
Napisano 15 lutego 2011 - 19:18
Tak Wojciechu Juz wiem o co loto.
Zdrowie Twe
Sarbel - z któregoś wyżej postu Wojtka wynika ze ani woda Ci z chłodnicy nie ucieknie ani pająk w chodnice nie wlezie Nie ma potrzeby żadnych zaślepek nakręcać.
Zdrowie Twe
Sarbel - z któregoś wyżej postu Wojtka wynika ze ani woda Ci z chłodnicy nie ucieknie ani pająk w chodnice nie wlezie Nie ma potrzeby żadnych zaślepek nakręcać.
#28
Napisano 16 lutego 2011 - 11:34
:shock: A jak wejdzie ,a potem uroooośnie!!!Rozdrapie całą chłodnicę :evil: ,a wiesz jakie pająk ma szpony???.
Skoro nie trzeba, to nie ma sensu zaślepiać.
Skoro nie trzeba, to nie ma sensu zaślepiać.
#29
Napisano 16 lutego 2011 - 16:47
Po wypowiedzi Wojtka też sie dowiedziałem ze nie ma potrzeby zaślepiania.
#30
Napisano 29 lutego 2012 - 13:36
Witam. Podepnę sie do tematu Szukałem na wyszukiwarce tego tematu ale nie znalazłem nic o moim problemie. Podcieka mi olej z chłodnicy oleju. Dokładnie to wezyki ktore wychodza od silnika sa mokre... i tu mam pytanie co może byc do wymiany... oringi?? może jakas uszczelka przy bloku silnika? Mial ktoś taki problem??Nie wiem czy dośc jasno sprecyzowałem jesli coś przekrecilem prosze poprawić... Pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[124] Niedziałający silnik dmuchawy w EKlasse z automatem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hhaalloo |
|
||
[w201] Półoś - lewa i prawa - różnice |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | magik |
|
||
odległość miedzy podłużnicami - wpasowanie V8 do w201 |
Modyfikacje,Tuning | Robeem |
|
||
[w124] Wahacze, zwrotnice - różnice w sedanie i coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BART |
|
||
Chłodnica W201 2.0 D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | badylski |
|
|