[w124] Chłodnica - różnice miedzy automate...
tRawski 15 lut 2011 - 16:14
XM napisał:
Czyli w automatach, tymi króćcami wchodzi olej ze skrzyni?
Sarbel - króćce widać z lewej strony w plastikowej obudowie. Takie dwie tulejki z gwintem na zewnątrz.
Piotrek - ale od 2.5 do 3 litrowego będzie pasować? Sprzedawcy piszą ze pasuje a też jest gar więcej do chłodzenia.
wojtek81 15 lut 2011 - 16:32
tRawski napisał:
Nie znam się na automatach ale raczej woda z obiegu chłodzi skrzynię.
tRawski 15 lut 2011 - 17:01
:mrgreen: No to w takim razie szanowny Wojciechu oświeć mnie - od czego są te króćce? He? :mrgreen:
wojtek81 15 lut 2011 - 17:24
Od rurek, które dochodzą od i do skrzyni biegów.
Olej przekładniowy chłodzi się w wyznaczonym do tego obszarze chłodnicy głównej.
Oświecony?
Olej przekładniowy chłodzi się w wyznaczonym do tego obszarze chłodnicy głównej.
Oświecony?
sarbel 15 lut 2011 - 18:50
Więc do zaślepienia,żeby pajączek nie wszedł, wystarczy zamknąć taki wlot-wylot jakimiś nakrętkami plastikowymi jak te kapturki do kół.Nie stopi się toto bo nawet te 120'C,na silniku, będzie za mało.Nie trzeba lutować czy zaklepywać.
tRawski 15 lut 2011 - 19:18
Tak Wojciechu Juz wiem o co loto.
Zdrowie Twe
Sarbel - z któregoś wyżej postu Wojtka wynika ze ani woda Ci z chłodnicy nie ucieknie ani pająk w chodnice nie wlezie Nie ma potrzeby żadnych zaślepek nakręcać.
Zdrowie Twe
Sarbel - z któregoś wyżej postu Wojtka wynika ze ani woda Ci z chłodnicy nie ucieknie ani pająk w chodnice nie wlezie Nie ma potrzeby żadnych zaślepek nakręcać.
sarbel 16 lut 2011 - 11:34
:shock: A jak wejdzie ,a potem uroooośnie!!!Rozdrapie całą chłodnicę :evil: ,a wiesz jakie pająk ma szpony???.
Skoro nie trzeba, to nie ma sensu zaślepiać.
Skoro nie trzeba, to nie ma sensu zaślepiać.
tRawski 16 lut 2011 - 16:47
Po wypowiedzi Wojtka też sie dowiedziałem ze nie ma potrzeby zaślepiania.
MarcinPs-k 29 lut 2012 - 13:36
Witam. Podepnę sie do tematu Szukałem na wyszukiwarce tego tematu ale nie znalazłem nic o moim problemie. Podcieka mi olej z chłodnicy oleju. Dokładnie to wezyki ktore wychodza od silnika sa mokre... i tu mam pytanie co może byc do wymiany... oringi?? może jakas uszczelka przy bloku silnika? Mial ktoś taki problem??Nie wiem czy dośc jasno sprecyzowałem jesli coś przekrecilem prosze poprawić... Pozdrawiam