Problemy ze spalaniem. /mercedes 190 2.0D/
lukaszstas 10 kwi 2010 - 14:23
grzesiek_1986, po co tak cały układ zasialnia katować syfem z dna zbiornika? Zrobiłeś już test o którym pisałem kilka stron wcześniej?
grzesiek_1986 10 kwi 2010 - 14:57
lukaszstas napisał:
po co tak cały układ zasialnia katować syfem z dna zbiornika? Zrobiłeś już test o którym pisałem kilka stron wcześniej?
Magson 10 kwi 2010 - 15:03
Po 100km nic nie wyjdzie, musisz przejechać przynajmniej 80% zbiornika i wtedy lać - i tak samo nie pod korek tylko do pierwszego strzału, ale nie wstawiasz pistoletu na maxa do środka bo tak to po 30 litrach strzela.
lukaszstas 10 kwi 2010 - 16:02
Magson napisał:
nie pod korek tylko do pierwszego strzału
A ja zawsze wlewam tak, żeby widzieć lustro paliwa przy uszczelce wlewu. Co do "strzelania" pistoletu - wydaje mi się, że każdy dystrybutor na każdej stacji jest troszeczke inaczej ustawiony i stąd będą brały się lekkie przekłamania ( chociaż będzie to pewnie "kilka setek" na cały bak, więc różnice znikome).
grzesiek_1986 21 kwi 2010 - 21:33
Witam ponownie. Po dokładnym przetestowaniu spalania wychodzi niestety 9-10 inaczej nie chce... o ile może wzrosnąć spalanie jeżeli zabity jest filtr powietrza??
lolek2001 21 kwi 2010 - 21:51
Nie wiem Panowie co Wy robicie z tymi , ale ja mam 2.0D w automacie i cały czas spalanie utrzymuje się poziomie 6,6l / 100km.
sneo1 21 kwi 2010 - 22:44
To zalezy jak bardzo zabity. Wg mnie nie wiecej niz 0.7l. A to i tak pewnie wygorowana liczba.
Filtr powietrza kosztuje ponizej 20zl. Wiec jesli masz zabity to wymien. Nie zaszkodzi i nie kosztuje duzo. Jednak problemow z nadmiernym spalaniem nie spodziewal bym sie rozwiazac tym sposobem.....
Filtr powietrza kosztuje ponizej 20zl. Wiec jesli masz zabity to wymien. Nie zaszkodzi i nie kosztuje duzo. Jednak problemow z nadmiernym spalaniem nie spodziewal bym sie rozwiazac tym sposobem.....
grzesiek_1986 22 kwi 2010 - 08:13
miqolaj napisał:
oczywiscie ze tak!
Gość__ 22 kwi 2010 - 09:28
Cytat
rozmawiałem z posiadaczem w201 2.0d i mówił że w trasie do 6 zszedł. Sam bez problemu zszedłem do takiego wyniku
Ostatnio notuję większe spalanie, bo postanowiłem trochę pokręcić swojego (po rundce w kolegi S124 300 Turbodiesel, którego gościu kręcił do 5000RPM) :mrgreen: A na poważnie - nie dogrzewa mi się (do wymiany zapewne termostat). Czy temperatura w Twoim aucie, grzesiek_1986, jest właściwa po rozgrzaniu, tzn. ~86* :?:
grzesiek_1986 napisał:
zaleje kiedyś pod sam korek zrobię 100 i znowu zaleje do pełna i będzie wiadomo dokładnie
sccooby napisał:
no ja Chorwacja głównie autostradami, góry jak cholera tam, prędkość nominalna 120, dochodziła do 140 - 150 przed dużymi górkami ale to sporadycznie:) sumarycznie coś ok. 2500 km i średnia mi wyszła 5.4 litra