←  Prezentacje - Tuning firmowy

Forum Mercedes 201-124 (w201, w124, c124, s124, a124)

»

W126 SEC Sbarro Gullwing

Gość__ 15 mar 2011 - 22:05

Nie wiem, co o tym myśleć, ciekawe, dziwne, ładne i brzydkie w jednym :kot:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika

http://moto.pl/MotoP...71,9256703.html

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SBARRO-G ... 1e621cc72f
Odpowiedz

- zdjęcie lukaszstas 15 mar 2011 - 22:19

Z zewnątrz to mi delorean'a przypomina.
Odpowiedz

- zdjęcie KamillO124 15 mar 2011 - 22:30

Co to jest? :shock: To jest mercedes? To w ogóle jest SEC? Jak dla mnie to jakaś wieś tańczy i tupie, za długi na SEC, inny kształ tylnej bocznej szyby, i w ogóle przód chyba z jakiegoś filmu Sience Fiction ściągnęli.
A te regulacje od el.foteli to jakiś niedorobiony człowiek robił, nie wiem po co oni je zrobili w tych miejscach, chyba żeby sobie ktoś kolanem regulował albo coś w tym stylu bo innego powodu nie widzę. Może ma lampy tylne i przednie od SEC'a może wnętrze jest b.podobne do SEC'a albo nawet wzięte od SECa, ale SEC to to dla mnie nie jest, ja bym się takim na zlocie MB nie pokazał, chyba że w celu zrobienia z siebie pośmiewiska.

P.S. Poprawcie tytuł, w linku do eBay jest napisane, że to 1976 Mercedes-Benz 450 SEL 6.9 SBARRO GULLWING Coupe, a to chyba nie to samo co SEC bo takto by napisali, że to SEC, swoją drogą to coś jest dłuższe od SECa więc pewnie dlatego SEL, ale i tak SECa to to nie przypomina, ani w ogóle W126.
Odpowiedz

Gość__ 15 mar 2011 - 22:56

KamillO124 napisał:

Co to jest? :shock: To jest mercedes?
Daj spokój -Franco Sbarro odkąd dostał w dzieciństwie nocnik z żaluzją to się był schynął estetycznie i do dziś próbuje połączyć go z ideą wózka, który wówczas obok tego nocnika był jego ulubionym(z musu) sprzętem :smiech2: Niestety jak widzisz owocuje to czasem takimi, moim zdaniem pokracznymi, ułomkami motoryzacyjnymi...
To auto jest jak Til Schweiger z pomalowanymi ustami i paznokciami -niby widzisz, że to facjata zakapiora ale...rechotasz ;)
Miałbym kierę pasująca do tego auta...była u nas prezentowana w HP :E

"Powstało jedynie 6 takich aut." -nagrody Darwina dla nabywców proponuję :smiech2: "Jedynie" zamieniłbym tu na "oż w mordę, zgnoili aż sześć porządnych aut na te boleści" i tekst można oddać do druku.
Odpowiedz

- zdjęcie piotrek.m5 15 mar 2011 - 23:17

KamillO124 napisał:

A te regulacje od el.foteli to jakiś niedorobiony człowiek robił, nie wiem po co oni je zrobili w tych miejscach,
KamillO124, za takie fotele niejeden tutaj dałby się pokroić a przynajmniej ja :smiech2:
Odpowiedz

- zdjęcie szyderca 16 mar 2011 - 15:50

Trochę przekombinowany
Odpowiedz

- zdjęcie grzech 16 mar 2011 - 16:39

Środek ma ciekawy :) tylko ta elewacja jak to powiedział lukaszstas właśnie przypomina delorean'a ;)
Odpowiedz

- zdjęcie D.J.TUNING 16 mar 2011 - 17:18

To jest przebudowane W116 xD dlatego różni się znacząco od SEC'a :star: Wygląda dziwnie, aczkolwiek dzięki takim szalonym projektom mamy ciekawe auta. Kto wie, czy SLS nie powstał w wyniku potrzeby stworzenia następcy Gullwinga, która wyrażana była już wcześniej (Sbarro z W116, Boschert z C124 itd). Śmiem twierdzić, że producenci podpatrują czasem wizje firm tuningowych czy trendy;) np. Pierwsze szerokie listwy w 190'tkach i W124 były oferowane przez HF xD
Odpowiedz

Gość__ 16 mar 2011 - 17:24

Faktycznie to 116 - wystarczy spojrzeć na zegary i deskę :oops:
Odpowiedz

- zdjęcie KamillO124 16 mar 2011 - 18:28

piotrek.m5 napisał:

KamillO124, za takie fotele niejeden tutaj dałby się pokroić a przynajmniej ja

Przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem, a później komentuj.

O fotelach nic nie wspomniałem, sam bym chciał Recaro do mojego W124, tylko co za tuman w takim miejscu dżojstik od regulacji fotela robi, tak trudno było im pociągnąć górą kable do drzwi żeby regulacja była w drzwiach? Albo mogli to chociaż gdzieś indziej wkomponować na desce rozdzielczej czy w tunel środkowy, a nie przy kolanie. Ja jeżdżąc swoim autem mniej więcej w miejscu tych przełączników opieram sobie kolano, jakby mi się przy tym notorycznie fotel przesuwał i oparcie jeździło, to po tygodniu albo bym to przerobił albo obciął kable bo by mnie szlak trafił.
Odpowiedz