Ostatnio zakupiłem sterownik centralnego zamka, dokladnie taki: http://allegro.pl/item270983862_uniwers ... kanie.html
Probowalem podlaczac wg. instrukcji do swojej W201, ale chyba jestem za malo kompetentny w tej dziedzinie. Poniewaz nie moge sterowac drzwiami od kierowcy kluczykiem i klamka od srodka. Ze strony pasazera wszystko dziala. Do tego nie umiem wylaczyc tej funkcji save lock, ktora sama zamyka mi samochod po 25sek.. Jak po tym samouzbrojeniu otworze drzwi od srodka to centralny mi sie nie odzbraja tylko dioda dalej miga (zamek jest uzbrojony). Ponizej zamieszczam instrukcje do tego sterownika. Mam nadzieje,ze znacie sie lepiej ode mnie i wytlumaczycie co i gdzie mam podlaczyc. Chodzi mi glownie o sterowanie drzwiami, bo migacze, stacyjke itd. to oczywiscie rozumiem. Prosze pomozcie...
zmieniono tytuł
5
[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika
Started by matstarling, Nov 26 2007 13:33
179 replies to this topic
#1
Posted 26 November 2007 - 13:33
#3
Posted 27 November 2007 - 00:36
Przejrzalem juz wszystkie wątki w tej kwestii, ale nie ma nigdzie awarii drzwi kierowcy. Czy mozliwe jest, ze spalilem silownik? a Moze ten silownik ma jakis bezpiecznik? Myslalem tez, ze ktos kto sie zna powie mi np. ze kabel zielony z centralki mam podpiac do niebieskiego z pompy itd.
#4
Posted 08 April 2009 - 14:41
Nabyłem sterownik centralnego zamka Maxicar 686. Niestety dołączona instrukcja niezbyt jasno określa który przewód ciąć. Proszę rozwiać moje wątpliwości co do włączenia go w instalację . Wiem że zaraz ktoś napisze że temat był wałkowany itp. ale przeszukałem kilkanaście wątków i jednoznacznego rozwiązania nie znalazłem.
Sorry za moją nieudolność w foto edytorze.
Sorry za moją nieudolność w foto edytorze.
#5
Posted 08 April 2009 - 15:10
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach.
po przecięciu niebieskiego(tego z drzwi) podłącz się tylko od strony auta albo niebieskim albo czerwonym(poprostu musisz sprawdzić czy zadziała)ja nie wiem co na tych twoich kablach się pojawia
powinno być - przy zamykaniu a + przy otwieraniu i ten kabel powinien iść do niebieskiego od strony auta
ps.masz na schemacie swoim:niebieski od strony drzwi a zielony od strony auta
po przecięciu niebieskiego(tego z drzwi) podłącz się tylko od strony auta albo niebieskim albo czerwonym(poprostu musisz sprawdzić czy zadziała)ja nie wiem co na tych twoich kablach się pojawia
powinno być - przy zamykaniu a + przy otwieraniu i ten kabel powinien iść do niebieskiego od strony auta
ps.masz na schemacie swoim:niebieski od strony drzwi a zielony od strony auta
#6
Posted 08 April 2009 - 15:24
Łatwiej mi będzie się wpiąć w ten niebieski od razu przy pompce.
#7
Posted 08 April 2009 - 18:00
Szczerze schemat podłączenia naprawdę świetny
Bo o ile widać sa dwa. +12 na otwieranie, -12V na zamykanie(lub odwrotnie) jednym kabelkiem idzie sygnal z centralnego na pompke. I musisz rozciac własnie ten kabelek . Zeby centralka dawala sygnal tylko sterownika alarmu a przez niego do pompki.
Bo o ile widać sa dwa. +12 na otwieranie, -12V na zamykanie(lub odwrotnie) jednym kabelkiem idzie sygnal z centralnego na pompke. I musisz rozciac własnie ten kabelek . Zeby centralka dawala sygnal tylko sterownika alarmu a przez niego do pompki.
#8
Posted 08 April 2009 - 22:45
upsman napisał:
Łatwiej mi będzie się wpiąć w ten niebieski od razu przy pompce.
#9
Posted 09 April 2009 - 02:16
Jeżeli to sam sterownik centralnego zamka to łatwiej przy pompce bo tam są wszystkie potrzebne zasilania i sygnały.
No i sporo łatwiej grzebać bo dużo miejsca i zakamarków.
No i sporo łatwiej grzebać bo dużo miejsca i zakamarków.
#10
Posted 09 April 2009 - 02:45
Czyli sądzicie że dodrze to rozkminiłem?
Wiedziałem że te lata spędzone na politechnice w końcu się na coś przydadzą...
Tylko czekać jak przeniosą go do FAQ
Wiedziałem że te lata spędzone na politechnice w końcu się na coś przydadzą...
Cytat
Szczerze schemat podłączenia naprawdę świetny
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
||
[w124] Przeprogramowanie sterownika silnika |
Modyfikacje,Tuning | maan |
|
||
[w124] Hak holowniczy - podłączenie elektryczne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pasiasty |
|