Użytkownik Ladniak dnia 08 December 2014 - 21:03 napisał
[W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu
#261
Posted 08 December 2014 - 22:04
#262
Posted 09 December 2014 - 22:38
Edited by Rudolf, 09 December 2014 - 22:38.
#263
Posted 14 December 2014 - 15:38
Od samego początku bije abs do chwili kiedy nie wepnie się błąd absu raz następuje to po chwili od ruszenia a czasem po kilku kilometrach czym to może być spowodowane?? Może tez tym czujnikiem stopu? Jest taka opcja? U siebie również nie mogę wybłyskać żadnego błędu bo po spięciu pinów nawet się nie zapala lampka
Pozdrawiam, może ktoś coś podpowie
Edited by vorlog, 19 January 2015 - 20:21.
Regulamin pkt. II.I
#264
Posted 14 December 2014 - 19:36
2. Przelutuj srebrny przekaźnik.
#265
Posted 14 December 2014 - 21:22
A co do czujników- dwa z przodu wymieniłem, pozostaje ten w moście... Ale nie wiem czy jak go nie wykręcę to nie wyleje się olej.
Edited by vorlog, 19 January 2015 - 20:19.
Regulamin pkt. II.I
#266
Posted 19 January 2015 - 16:57
Edited by vorlog, 19 January 2015 - 20:17.
Regulamin pkt. II.I
#267
Posted 19 January 2015 - 22:46
Użytkownik crazymartin1987 dnia 14 December 2014 - 21:22 napisał
... cały czas mi bije abs przy normalnym hamowaniu,........
....dopóki nie wepnie się błąd absu, wtedy hamuje normalnie bez absu...
.....A co do czujników- dwa z przodu wymieniłem, pozostaje ten w moście......
.... Ale nie wiem czy jak go nie wykręcę to nie wyleje się olej.
Cały czas bijący ABS to wynik złego działania czujnika/ów, proponuję przemierzyc czujniki ale nie statycznie, tylko podłączyc miernik i przeginać przewody od nich - czasem dopiero wtedy widać przerwę w obwodzie.
Błąd ABS-u? jak żeś to Waść odczytał? Rozumiem że chodzi o zapalenie kontrolki ABS w zegarach. Tak sie dzieje jak coś sie popierdzieli z ABSem - czujniki to najczęstszy powód.
Olej Ci sie nie wyleje z mostu przy wykręceniu czujnika.
#268
Posted 21 January 2015 - 21:04
I tak chodzilo mi o zapalanie sie kontrolki od ABS
Edited by vorlog, 21 January 2015 - 22:19.
Regulamin pkt II.I
#269
Posted 13 February 2015 - 18:43
4matic to boskie stworzenie. Ukręciłem półoś tył podczas ruszania.
Efekt - auto oczywiście poruszało się bez problemu jako FWD, pomarańczowy trójkąt na zegarach ciągle świecił to naturalne, tak samo jak naturalnym było że pedał hamulca ciągle bił w stopę przy hamowaniu - jak na lodzie
Gdyby komuś się coś takiego stało to proszę sie nie martwić tylko szukac półosi tak jak ja to robię.
Pozdrawiam
#270
Posted 13 February 2015 - 22:46
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|
||
Szyber zamyka się po centymetrze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gwe201 |
|
||
Sprawdzenie numerow czesci do danego modelu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matjag556 |
|
||
[W201] z klimatyzacją. Podciśnieniowe sterowanie obiegiem zamkniętym i nawiewami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|