Komp, chip m119, modyfikacje
EssiRS 04 kwi 2012 - 11:33
E60 545i - 1/4 mili ET około 13:700
E63 645i - 1/4 mili ET około 13:700
CL 55 AMG - 1/4 mili ET około 14:000
C55 AMG - 1/4 mili ET około 13:400
Bez problemu objeżdżam.... masz cholernie szybki samochód, albo takie ściganie spod świateł jest mało miarodajne...
C55 AMG to cholernie szybki samochód.
Po tych modyfikacjach które są zrobione u ciebie, powinieneś robić czasy na 1/4 około 13:800, no może 13:700...
E63 645i - 1/4 mili ET około 13:700
CL 55 AMG - 1/4 mili ET około 14:000
C55 AMG - 1/4 mili ET około 13:400
Bez problemu objeżdżam.... masz cholernie szybki samochód, albo takie ściganie spod świateł jest mało miarodajne...
C55 AMG to cholernie szybki samochód.
Po tych modyfikacjach które są zrobione u ciebie, powinieneś robić czasy na 1/4 około 13:800, no może 13:700...
kawa1975 04 kwi 2012 - 13:27
no kolega EssiRS szybkie ma auto - widziałem kilka razy i pewnie zobaczę 22 kwietnia na bemowie ?????
może uda nam się stanąć obok siebie na starcie to zobaczymy co twoje 129 robi z prawie seryjną 500e,
a może możesz zdradzić tylko czy coś w środku w silniku robiłeś u siebie typu inne tłoki , wałki ??? kolego EssiRS
może uda nam się stanąć obok siebie na starcie to zobaczymy co twoje 129 robi z prawie seryjną 500e,
a może możesz zdradzić tylko czy coś w środku w silniku robiłeś u siebie typu inne tłoki , wałki ??? kolego EssiRS
EssiRS 04 kwi 2012 - 16:43
Filmiki które pokazujesz to nie wiem, czy to na 1/8 mili? Zawody bez czasów przejazdów?
To o czym jak piszę, czyli ET to jest czas przejazdu bez czasu reakcji. Jeżeli kierowca jest dupa, to objedziesz nawet C63 AMG "bez problemu". Różnice w czasach reakcji rzędu 0,6sek są na porządku dziennym, a obniżyć o tyle ET to nie lada sztuka.
Znam te C32 AMG, chłopaka z Koszalina.
Kawa modyfikacje ograniczyły się jedynie do osprzętu. W samym silniku jeszcze nic nie grzebałem. Potencjał jest więc jeszcze bardzo duży.
To o czym jak piszę, czyli ET to jest czas przejazdu bez czasu reakcji. Jeżeli kierowca jest dupa, to objedziesz nawet C63 AMG "bez problemu". Różnice w czasach reakcji rzędu 0,6sek są na porządku dziennym, a obniżyć o tyle ET to nie lada sztuka.
Znam te C32 AMG, chłopaka z Koszalina.
Kawa modyfikacje ograniczyły się jedynie do osprzętu. W samym silniku jeszcze nic nie grzebałem. Potencjał jest więc jeszcze bardzo duży.
kawa1975 04 kwi 2012 - 20:26
ok pogadamy na BEMOWIE, bo pewnie będziesz ??, a auta nie hamowałeś jeszcze??
a czasy 500e z szachownicą jakie są na 1/4 ???
a właśnie pewnie się orientujesz , jak taki silnik m119 oczywiście ,znosi strzały z podtlenku np. i ile można ładować bo chyba różne instalację są ???
a czasy 500e z szachownicą jakie są na 1/4 ???
a właśnie pewnie się orientujesz , jak taki silnik m119 oczywiście ,znosi strzały z podtlenku np. i ile można ładować bo chyba różne instalację są ???
pueblo 05 kwi 2012 - 13:35
EssiRS 05 kwi 2012 - 15:25
Kawa właśnie jeszcze nie wiem, czy uda mi się przyjechać. Mam niestety w tych dniach kilka innych ważnych spraw do załatwienia.
500E z szachownicą na masce już nie ma. Teraz jest 500E z dziurą w masce i w stylu karbon
Bez nitro robi takie same czasy jak ja. Z nitro udało mu się zrobić czas ET 12:226.
Wspomniałem o czasie reakcji, bo piszesz, że twoja 500tka objeżdża bez problemu np C55 AMG. Jeżeli nie wyeliminujesz czasu reakcji, to możesz pisać że możesz objechać każdy samochód "bez problemu".
W taki sposób "bez problemu" objechałem Forda Mustanga Shelby zhamowanego na 850KM... bo nie miał trakcji... Czy to znaczy, że mam szybszy samochód?
Co to są opony klasy premium i jak wpływają na czasy przejazdu?
pueblo dokładny opis jest u mnie w galerii na tym forum.
500E z szachownicą na masce już nie ma. Teraz jest 500E z dziurą w masce i w stylu karbon
Bez nitro robi takie same czasy jak ja. Z nitro udało mu się zrobić czas ET 12:226.
Wspomniałem o czasie reakcji, bo piszesz, że twoja 500tka objeżdża bez problemu np C55 AMG. Jeżeli nie wyeliminujesz czasu reakcji, to możesz pisać że możesz objechać każdy samochód "bez problemu".
W taki sposób "bez problemu" objechałem Forda Mustanga Shelby zhamowanego na 850KM... bo nie miał trakcji... Czy to znaczy, że mam szybszy samochód?
Co to są opony klasy premium i jak wpływają na czasy przejazdu?
pueblo dokładny opis jest u mnie w galerii na tym forum.
EssiRS 21 kwi 2012 - 15:20
Jutro impreza. Wpisowe opłacone. Ktoś jeszcze się wybiera?
kawa1975 21 kwi 2012 - 20:11
ja jestem, z tym że koło 10 będę, a do 9 widzę że jakieś przeglądy są także nie wiem czy mnie dopuszczą
EssiRS 22 kwi 2012 - 12:27
kawa1975 23 kwi 2012 - 07:44
Plan minim. chyba nie wykonany , 14,37 lepszy przejazd z boku golf 5 chyba jakiś gti-r został o długość samochodu, drugi się zgapiłem przy starcie i skoda tdi mnie wysadziła elegancko.
Ale jest cel do osiągnięcia tej 14.
Miałem jakieś problemy w obu przejazdach chyba ze skrzynią , lub coś w zasilaniu silnika, przy zmianie na 3 bieg, szarpał,przyduszał się z 3-4 sekundy i dopiero zmiana, myślałem że ten golf mnie dojdzie w tym czasie bo mi nie przyśpieszał wcale, prędkość na mecie chyba 156 jak się nie mylę.
Na skrzyni mam zrobione po remoncie ok, 1500km. wymienię teraz olej i zobaczę co i jak, ogólnie skrzynia bardzo ładnie chodzi, wiązka silnika po regeneracji.
Daj na pw numer do Witka lub sms-em 667 308 092 po graty z blacharki do niego podjadę pewnie.
Ale jest cel do osiągnięcia tej 14.
Miałem jakieś problemy w obu przejazdach chyba ze skrzynią , lub coś w zasilaniu silnika, przy zmianie na 3 bieg, szarpał,przyduszał się z 3-4 sekundy i dopiero zmiana, myślałem że ten golf mnie dojdzie w tym czasie bo mi nie przyśpieszał wcale, prędkość na mecie chyba 156 jak się nie mylę.
Na skrzyni mam zrobione po remoncie ok, 1500km. wymienię teraz olej i zobaczę co i jak, ogólnie skrzynia bardzo ładnie chodzi, wiązka silnika po regeneracji.
Daj na pw numer do Witka lub sms-em 667 308 092 po graty z blacharki do niego podjadę pewnie.