Witam. Gdzie znajduje się odpowietrznik zbiornika paliwa? VIN WDB1240521C183662
2
[w124] Gdzie znajduje się odpowietrznik zbiornika paliwa?
Started by lafiesta, Apr 03 2012 15:50
29 replies to this topic
#1
Posted 03 April 2012 - 15:50
#2
Posted 03 April 2012 - 18:32
w korku
#3
Posted 03 April 2012 - 21:06
podwozie,pod zbiornikiem
#4
Posted 04 April 2012 - 21:28
Czy w benzynie też jest też zawór napowietrzający pod zbiornikiem, czy instalacja od pochłaniania oparów robi wszystko?
#5
Posted 04 April 2012 - 22:02
XM, jest tam taki mały zaworek który puszcza opary w jedną stronę nr.tego zaworkaA 124 476 04 32
Edited by melfio1, 04 April 2012 - 22:03.
#6
Posted 05 April 2012 - 20:34
Melfio1, rozumiem, że on puszcza wyłącznie opary w kierunku ze zbiornika do puszki filtra z wkładem węglowym. A czy oprócz tego, czy w benzynowych jest też zawór napowietrzający (zapobiegający zassaniu zbiornika) połączony bezpośrednio z atmosferą, jak w dieslu? Chodzi o coś jak na schemacie - to z gumową fajką:
Bo jakoś nie mogę uwierzyć, że cokolwiek dzieje się przez korek, tak jak napisał Johny.
Bo jakoś nie mogę uwierzyć, że cokolwiek dzieje się przez korek, tak jak napisał Johny.
Edited by XM, 05 April 2012 - 20:37.
#8
Posted 05 April 2012 - 23:06
Użytkownik XM dnia 05 April 2012 - 20:34 napisał
jakoś nie mogę uwierzyć, że cokolwiek dzieje się przez korek, tak jak napisał Johny.
Natomiast o działaniu układu pochłaniania oparów paliwa w silniku benzynowym i powstającej w związku z tym różnicy ciśnień napisano już tomy - wystarczy poszukać.
#10
Posted 06 April 2012 - 16:12
melfio1& napisał:
niewiem
Wracając do tematu: Materiał z linku jest bardzo dobry i wszystko wyjaśnia. Istotą całego układu jest niedopuszczenie do przedostania się oparów paliwa na zewnątrz. W korku znajduje się tylko ZABEZPIECZENIE AWARYJNE które uniemożliwia zniszczenie zbiornika paliwa w przypadku usterki układu. Nie jest to odpowietrzenie!
Z rysunku 2.4 też można wyciągnąć błędne wnioski - że rurka 6 określona jako przewód przewietrzający prowadzi pod auto.
NIEPRAWDA! Dopiero na rysunku 2.9 widać, że ta rurka nie prowadzi pod auto - tylko poprzez zaworek przewietrzający do filtra z węglem aktywnym.
W prawidłowo pracującym układzie pochłaniania par paliwa zawsze jest pewna różnica ciśnień (na plus lub na minus) w stosunku do ciśnienia atmosferycznego i TAK JEST DOBRZE!
I z tego powodu należy się cieszyć - a nie szukać dziury w całym...
Edited by Gerri, 06 April 2012 - 16:14.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
W201 Radio Becker Traffic Pro High speed nie znajduje stacji |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | Kristoff |
|
||
Korek zbiornika cieczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Endrju |
|
||
S212 E200 CDI cieknie ciągle gdzie indziej... |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|
||
w124 Podgrzewanie fotele - diagnostyka gdzie tkwi problem !!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | voice |
|
||
(W124) 300e 1991 BRAK KLAKSONU. Gdzie przekaźnik? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krawol |
|