Automatyczna skrzynia biegów - budowa i za...
ArciBall 08 gru 2017 - 00:32
julkifar 19 sty 2018 - 19:43
super artykuł tylko jest problem bo nie moge otworzyc dołaczonej grafiki, a chetnie zobaczylbym co jest w środku takiej skrzyni . Z moja jest ten problem że po nagrzaniu oleju nie da rady jechac autem ,czy ma pan jakis pomysł co jest z nią nie tak?
julkifar 19 sty 2018 - 19:47
moja skleroza zapomniałem dodac że to jest druga moja skrzynia w pierwszej padł bieg D i wsteczny ,kupiłem druga uzywaną i ta zaczęła robic problemy po jakis 2tys.km .Ta pierwsza miała przyspieszenie lepsze od manuala a druga ledwo ledwo az teraz prawie wcale
bobano 20 sty 2018 - 15:43
Witam. Wiem ze pytanie może banalne ale chce się upewnić. Przy automatycznej skrzyni biegów w modelu 2.2 benzyna są 2 tryby. E i S. Czy jak widać literkę E to jeżdżę na E czy S.
bobano 22 sty 2018 - 10:36
Chciałem jeszcze zapytać jaka jest różnica miedzy tymi trybami (E i S) i na którym lepiej jeździć w codziennej eksploatacji. Dziekuje
AiM 24 sty 2018 - 23:06
Sawyer 26 sty 2018 - 11:29
Na S zmienia biegi przy 2000 jeśli nie depczesz gazu. Dopiero jak chcesz trochę szybciej jeździć to da się cokolwiek zauważyć. Warto jeszcze nadmienić, że depnięcie do deski i KD automatycznie ustawiają skrzynię w trybie S, nawet jeśli przełącznik mówi co innego. Odpuszczenie gazu powoduje powrót do trybu E, o ile taki mamy wybrany na kasecie.
AiM 27 sty 2018 - 15:09
Czy za podniesienie punktu zmiany biegów przy wciśniętym KD odpowiada ten sam zaworek co do przełącznika E/S?