←  Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka...

Forum Mercedes 201-124 (w201, w124, c124, s124, a124)

»

Automatyczna skrzynia biegów - budowa i za...

- zdjęcie wojtek81 26 wrz 2013 - 17:26

Wyświetl postUżytkownik wojtek81 dnia 24 września 2013 - 20:38 napisał

Osobiście sprawdzałem ten "cygański test"

Wyświetl postUżytkownik m00n dnia 24 września 2013 - 21:29 napisał

wojtek81, I jakie byly efekty ?
Autko sobie dość stanowczo wyhamowuje samo i płynnie rusza w przeciwnym kierunku.
Odpowiedz

- zdjęcie bigozz 21 paź 2013 - 12:09

Wyświetl postUżytkownik wojtek81 dnia 26 września 2013 - 17:26 napisał

Autko sobie dość stanowczo wyhamowuje samo i płynnie rusza w przeciwnym kierunku.

Co nie pozostaje bez wpływu na żywotność tarczek w ASB.
Odpowiedz

- zdjęcie wojtek81 21 paź 2013 - 18:10

Akurat w tym wypadku taśm hamulcowych.
Odpowiedz

- zdjęcie bigozz 28 paź 2013 - 09:22

Wybacz wojtek81 ale uważam, że forum takie jak to służy do tego aby pomagać ludziom a nie pokazywać im kto tu jest najważniejszy, ale widzę po Twoich postach, że to nie tylko moje odczucie, że ktoś tu uważa się za najmądrzejszego. To by było na tyle i przepraszam za OT.
Odpowiedz

- zdjęcie XM 28 paź 2013 - 10:04

Wybacz Bigozz, ale uważam, że nie ma nic złego w tym, że ktoś podnosi merytoryczną jakość dyskusji, kulturalnie poprawiając błędy dyskutantów. Jakiś przewrażliwiony jesteś, ale to może wina poniedziałku ;) . Ja nie mam nic przeciwko jak mi ktoś wytknie błąd - zyskują na tym inni i zyskuję na tym ja. Chyba, że mnie ktoś zmiesza z błotem, ale na tym forum tego nie widać. Wejdź sobie w motoryzacyjne działy na elektroda.pl - tam szybko znajdziesz jak naprawdę wygląda pokazywanie kto jest najważniejszy :D .
Odpowiedz

- zdjęcie wojtek81 28 paź 2013 - 18:40

Wyświetl postUżytkownik bigozz dnia 28 października 2013 - 09:22 napisał

forum takie jak to służy do tego aby pomagać ludziom
Oczywiście, tak jest.
A najlepszą formą pomocy jest przedstawienie wiedzy stricte i bez niedomówień - każdą nieścisłość należy prostować, gdyż później te nieścisłości wracają do Ciebie rozdymane do granic "urban legends". Możesz czuć się na pewno trochę "pokrzywdzony", gdyż w innym temacie praktycznie każdy Twój post był torpedowany, ale nie dla frajdy - tylko dlatego, że pisałeś w nich rzeczy niekoniecznie zgodne z prawdą zapominając o tym, że ktoś kto szuka informacji może wziąć je za pewnik. Sam rozumiesz.
Odpowiedz

- zdjęcie m104 10 lis 2013 - 13:50

Odnośnie blokady przed wrzuceniem R w czasie jazdy, wyszperałem w WIS:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Okazuje się, że nie tylko R jest blokowane, ale także pozostałe przełożenia w przypadku, gdyby ich wrzucenie spowodowało wejście silnika w zbyt wysokie obroty
Odpowiedz

- zdjęcie 1956 22 sty 2014 - 19:06

Czy można żeby "wybujać" auto z zaspy przesuwać dźwignię z R na D bez używania hamulca?
Odpowiedz

- zdjęcie m104 22 sty 2014 - 20:03

Można, ale będzie to mało efektywne - zwłoka przy przełączaniu R/D/R może uniemożliwić rozbujanie samochodu. Ważne, zeby nie "gazować" przed pełnym zapięciem biegu.
Odpowiedz

- zdjęcie OldPiernik 23 sty 2014 - 17:06

To jak najbardziej efektywnie wyjechać z zaspy?
Odpowiedz