W coupe jest bardzo podobnie jak rozbierałem to u siebie. Nie wiem czy to właściwa kolejność, ale u mnie działała i nic nie połamałem
1. Odpinasz najpierw małą kratkę na środku (co zrobiłeś już), zdejmujesz uszczelkę tej przegrody w stronę silnika.
2. Następnie trzeba wyciągnąć taką osłonę plastikową spod tej uszczelki, bo potem nie wyjmiesz dalszych plastików.
3. Potem odkręcasz śrubki pod plastikami z kratkami od strony kierowcy (dwie śrubki pod uszczelką szyby) i jedna tam przy tej kratce.
4. Ja tego nie zrobiłem, ale może znacznie pomóc popuszczenie takiej rynienki idącej dalej przy szybie do odpływu z boku auta (te kratki od filtra są w nią zaczepione).
5. I ostrożnie wyciągasz kratkę od strony kierowcy (trzeba trochę siły i kombinowania).
Piszę z pamięci, ale chyba wszystko ująłem.
2
[w124] Filtr kabinowy - gdzie jest i jak wymienić
Rozpoczęty przez gloover, sty 25 2008 18:47
36 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 17 czerwca 2009 - 18:41
#22
Napisano 17 czerwca 2009 - 19:14
No własnie ale u mnie to jest całość, nie ma śrub tam w dole przy tej wyjmowanej kratce, kombinowalem patrzylem silowalem sie, ale nic nie wymyslilem, a auto potrzebne to wszystko zostalo skręcone "do następnego". Może na spocie mi ktoś pomoże, bo patrze że u mnie jest inaczej niż u was
#23
Napisano 17 czerwca 2009 - 23:17
el_ryba napisał:
No własnie ale u mnie to jest całość, nie ma śrub tam w dole przy tej wyjmowanej kratce
#24
Napisano 23 czerwca 2009 - 09:39
podłączę się pod temacik.mam mb w201 czy u mnie jest jakas możliwość zamontowania filtra żeby te paprochy i śmieciory nie lecialy do środka gdy pracuje dmuchawa.
#25
Napisano 12 czerwca 2014 - 14:23
Miejsce na filtr jest ,lecz filtra nie ma ,wymiana jest prosta
https://www.youtube....h?v=2m5oPNdFkW4
https://www.youtube....h?v=2m5oPNdFkW4
Użytkownik kasander edytował ten post 12 czerwca 2014 - 14:37
#26
Napisano 18 września 2016 - 21:54
Witam podłącze się do tematu, jako że sam poszukiwałem tego filtra podzielę się z wami swoimi spostrzeżeniami...Mianowicie do wymiany wystarczy zdjąć uszczelkę szyby oraz tę niżej biegnącą po krawędzi.Następnie odkręcamy z prawej strony (kierowcy) 3 śrubki mocujące plastik z perforacją wlotu powietrza i jedną pośrodku podszybia i mamy dostęp do filtra.Filtr Meyle to koszt ok 50 zł ,jest to podwójny filtr i należy zwrócić uwagę na jego montaż ponieważ ma nierównomierny kształt.
pozdrawiam.
pozdrawiam.
#27
Napisano 19 września 2016 - 11:00
Witam.
Kazde w124 ma filtr kabinowy? Czy mozna to jakos sprawdzic po vinie?
Kazde w124 ma filtr kabinowy? Czy mozna to jakos sprawdzic po vinie?
#29
Napisano 29 września 2016 - 14:18
Tak się składa że na warsztacie mam 2 w124 i przekładam w nich silnik jeden to E z 95r drugi kombi 93r, E klasa posiada filtr, niestety kombi już tego filtra nie ma, nie ma nawet mocowania na niego. Oba mają manualną klimatyzację, oba diesle, dodatkowo widzialem że w w124 z 91 też nie ma miejsca na filtr a posiada klime automatyczną. Ktoś kiedyś próbował przełożyć bebechy do filtra? Dużo pracy przy tym jest? Na co zwrócić uwagę?
#30
Napisano 29 września 2016 - 14:27
ja mam 92 rok i tez nie mam filtra kabiny
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
S212 E200 CDI cieknie ciągle gdzie indziej... |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|
|
|
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Jaka jest fabryczna grubość lakieru |
Mercedes S, CL i SEC | Dargut |
|
|