Jump to content




- - - - -

[w124] Zegary - demontaż


39 replies to this topic

#21 Offline   Lord Zekanda


  • posts 2,423
  • Joined 22 Feb 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 13 November 2013 - 22:04

Pięć postów nie zwiazanych z tematem "Zegary demontaż" a potem biadolicie że tematy za długie i nie na temat,
za każdy następny laciek w jajca :E
W administracyjnych Vorlog założył temat i tam sobie utyskujcie do woli ;P



#22 Offline   Kelebrion


  • posts 99
  • Joined 24 Aug 2013
  • Miejscowość: Głowno/Łódzkie
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 21 November 2013 - 20:33

Witam. Wyciagnałem zegary ale nie na tyle zeby wlazyc reke i odkrecic linke, nie wiem albo mam za krótką linke. moze ktos wie jak to zrobic zeby zegary wysyneły sie troszke dalej?

#23 Offline   markslew


  • posts 2,342
  • Joined 02 Apr 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Posted 21 November 2013 - 21:07

Wyświetl postUżytkownik Kelebrion dnia 21 November 2013 - 20:33 napisał

zeby zegary wysyneły sie troszke dalej?

Odepnij na dole linkę z uchwytu pod kierownicą.

#24 Offline   tinOFbeer


  • posts 63
  • Joined 27 Feb 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 21 April 2015 - 00:49

Wyciągnięcie zegarów i odkręcenie linki to był pikuś, problem jak ją teraz przyręcić. Mając włożoną rękę z jednej strony zegary są pod skosem a linka prosto, nie idzie jedną ręką zgiąć, dociskać i kręcić. Z zegarami na wprost nie dosięga gwintu. Próbowałem z drugą osobą, która pchała przy pedałach linkę do góry ale nie byłem w stanie jej przykręcić. Czy ktoś ma może jakiś sposób czy zostaje mi odkręcenie od dołu?

#25 Offline   Goku


  • posts 990
  • Joined 26 Mar 2009
  • Miejscowość:
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:CLS
  • Trzeci Mercedes:SLS
  • Inne auto:A 45 AMG

Posted 21 April 2015 - 01:00

Próbuj do skutku ;) Każdy daje radę, a faktycznie nie jest to łatwe. Ja zawsze przykręcam prawą ręką i montaż zegarów zaczynam od linki. Poza odpięciem zaczepu linki, możesz też podnieść dywanik o ile dobrze pamiętam. Linkę staraj się przyciągać do zegarów i kręcić.

#26 Offline   znama


  • posts 379
  • Joined 11 Apr 2009
  • Miejscowość: Żagań
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W211 E280 CDI 2006r

Posted 21 April 2015 - 02:22

Też męczyłem się z linką przy liczniku. Oprócz wywalenia dywaników, wlazłem pod auto i starałem się jak najwięcej wepchnąć linkę do auta. Naciągnąłem maksymalnie ile się dało od skrzyni, żeby było łatwiej przy zegarach. No i w końcu się udało :)

#27 Offline   StempeL


  • posts 237
  • Joined 19 Jan 2014
  • Miejscowość: Biała Podlaska
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 21 April 2015 - 09:43

Ja przy samym wyjmowaniu zegarow wyciagnalem linke na maksa. Jak przyszlo do przykrecania z powrotem bylo na tyle dlugo ze zegary opieraly sie na kierownicy i bez problemu reka sie zmiescila ;)

#28 Offline   tinOFbeer


  • posts 63
  • Joined 27 Feb 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 21 April 2015 - 10:05

W ty problem, że u mnie nie idzie już za h.. wyciągnąć linki z podłogi a żeby pierścień dochodził do gwintu to muszę tak dociskac zegary, że gniotą mi rękę. Chyba wejde pod auto..

#29 Offline   Aero


  • posts 367
  • Joined 04 Nov 2011
  • Miejscowość: Beskidy
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300 TE 89'

Posted 02 June 2015 - 09:08

Naprawiałem swój licznik kilometrów w W124. Operacja zakończyła się sukcesem, pacjent zmartwychwstał, jednak, jak to czasami bywa, na końcu zostały mi dwie małe podkładki, których nawet nie zauważyłem przy demontażu. Wobec tego mam pytanie, trochę nietypowe - pamięta ktoś, gdzie one powinny być umieszczone?

Niby to bzdura, ale mierziła by mnie świadomość, że czegoś nie złożyłem zgodnie ze sztuką. Poniżej zdjęcie poglądowe z jedną z podkładek.

Dołączona grafika

Edited by Aero27, 02 June 2015 - 09:10.


#30 Offline   macmw


  • posts 962
  • Joined 06 Nov 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Porsche 991 turbo s

Posted 02 June 2015 - 09:49

Podkładki są pod wkręty po lewej stronie zegarów do przykręcenia tej brązowej płytki (ze wskaźnikami ciśnienia, temperatury itd).








Podobne tematy Zwiń