←  Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka...

Forum Mercedes 201-124 (w201, w124, c124, s124, a124)

»

[w124] Zegary - demontaż

- zdjęcie Lord Zekanda 13 lis 2013 - 22:04

Pięć postów nie zwiazanych z tematem "Zegary demontaż" a potem biadolicie że tematy za długie i nie na temat,
za każdy następny laciek w jajca :E
W administracyjnych Vorlog założył temat i tam sobie utyskujcie do woli ;P
Odpowiedz

- zdjęcie Kelebrion 21 lis 2013 - 20:33

Witam. Wyciagnałem zegary ale nie na tyle zeby wlazyc reke i odkrecic linke, nie wiem albo mam za krótką linke. moze ktos wie jak to zrobic zeby zegary wysyneły sie troszke dalej?
Odpowiedz

- zdjęcie markslew 21 lis 2013 - 21:07

Wyświetl postUżytkownik Kelebrion dnia 21 listopada 2013 - 20:33 napisał

zeby zegary wysyneły sie troszke dalej?

Odepnij na dole linkę z uchwytu pod kierownicą.
Odpowiedz

- zdjęcie tinOFbeer 21 kwi 2015 - 00:49

Wyciągnięcie zegarów i odkręcenie linki to był pikuś, problem jak ją teraz przyręcić. Mając włożoną rękę z jednej strony zegary są pod skosem a linka prosto, nie idzie jedną ręką zgiąć, dociskać i kręcić. Z zegarami na wprost nie dosięga gwintu. Próbowałem z drugą osobą, która pchała przy pedałach linkę do góry ale nie byłem w stanie jej przykręcić. Czy ktoś ma może jakiś sposób czy zostaje mi odkręcenie od dołu?
Odpowiedz

- zdjęcie Goku 21 kwi 2015 - 01:00

Próbuj do skutku ;) Każdy daje radę, a faktycznie nie jest to łatwe. Ja zawsze przykręcam prawą ręką i montaż zegarów zaczynam od linki. Poza odpięciem zaczepu linki, możesz też podnieść dywanik o ile dobrze pamiętam. Linkę staraj się przyciągać do zegarów i kręcić.
Odpowiedz

- zdjęcie znama 21 kwi 2015 - 02:22

Też męczyłem się z linką przy liczniku. Oprócz wywalenia dywaników, wlazłem pod auto i starałem się jak najwięcej wepchnąć linkę do auta. Naciągnąłem maksymalnie ile się dało od skrzyni, żeby było łatwiej przy zegarach. No i w końcu się udało :)
Odpowiedz

- zdjęcie StempeL 21 kwi 2015 - 09:43

Ja przy samym wyjmowaniu zegarow wyciagnalem linke na maksa. Jak przyszlo do przykrecania z powrotem bylo na tyle dlugo ze zegary opieraly sie na kierownicy i bez problemu reka sie zmiescila ;)
Odpowiedz

- zdjęcie tinOFbeer 21 kwi 2015 - 10:05

W ty problem, że u mnie nie idzie już za h.. wyciągnąć linki z podłogi a żeby pierścień dochodził do gwintu to muszę tak dociskac zegary, że gniotą mi rękę. Chyba wejde pod auto..
Odpowiedz

- zdjęcie Aero 02 cze 2015 - 09:08

Naprawiałem swój licznik kilometrów w W124. Operacja zakończyła się sukcesem, pacjent zmartwychwstał, jednak, jak to czasami bywa, na końcu zostały mi dwie małe podkładki, których nawet nie zauważyłem przy demontażu. Wobec tego mam pytanie, trochę nietypowe - pamięta ktoś, gdzie one powinny być umieszczone?

Niby to bzdura, ale mierziła by mnie świadomość, że czegoś nie złożyłem zgodnie ze sztuką. Poniżej zdjęcie poglądowe z jedną z podkładek.

Dołączona grafika
Użytkownik Aero27 edytował ten post 02 czerwca 2015 - 09:10
Odpowiedz

- zdjęcie macmw 02 cze 2015 - 09:49

Podkładki są pod wkręty po lewej stronie zegarów do przykręcenia tej brązowej płytki (ze wskaźnikami ciśnienia, temperatury itd).
Odpowiedz