Skocz do zawartości




- - - - -

sterowanie zamkiem centralnym przez zamek tylniej klapy


24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 18 listopada 2012 - 20:54

żółty kabel idzie do pompki (lub modułu komfortu jak masz) czerwony to +12V (zawsze i wszędzie w mercedesie) a brązowy to masa (jak wczesniej)



#22 Offline   bartekpcp


  • Postów: 30
  • Na forum od: 14 lis 2012
  • Miejscowość: łódź
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 listopada 2012 - 21:23

no to już wszystko jasne ... dzięki wszystkim za pomoc...:)

#23 Offline   bartekpcp


  • Postów: 30
  • Na forum od: 14 lis 2012
  • Miejscowość: łódź
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 listopada 2012 - 15:32

Wyświetl postUżytkownik Biały dnia 18 listopada 2012 - 20:54 napisał

żółty kabel idzie do pompki (lub modułu komfortu jak masz) czerwony to +12V (zawsze i wszędzie w mercedesie) a brązowy to masa (jak wczesniej)

Biały a możesz napisać gdzie podpiąć ten czerwony 12v od siłownika żeby to miało ręce i nogi? żóty kumam że do pompki lub modułu komfort a napięcia gdzie szukać? też przy pompce?

#24 Offline   mercedes


  • Postów: 31
  • Na forum od: 30 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 25 grudnia 2012 - 11:29

bartekpcp

Cytat

FOTKI. Zdjęcia, darmowy hosting zdjęć, album, fotka, wrzuć zdjęcie -2746348948.jpg[/url]
nie widać zdjęć

Użytkownik mercedes edytował ten post 25 grudnia 2012 - 11:34


#25 Offline   Gerri


  • Postów: 2 644
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 25 grudnia 2012 - 13:43

Wyświetl postUżytkownik bartekpcp dnia 18 listopada 2012 - 21:23 napisał

no to już wszystko jasne ... dzięki wszystkim za pomoc... :)
Wcale nie jest jasne. Końcowa seria 124 (ta w której sterowanie CZ odbywa się z pilota na podczerwień) ma zlikwidowane połączenia pomiędzy siłownikami i pompką. Pompka jest inna: w większości przypadków ma indeks 202 800 xx xx i została zaadoptowana właśnie z C-klasy. Nie ma już okrągłego gniazdka do połączenia z siłownikami. Została natomiast połączona dwoma kabelkami z modułem znajdującym się w pobliżu pompki oznaczonym N54 który odpowiada za komunikację z pilotem infrared oraz uzbraja i rozbraja immobilizer.Z uwagi na brak okrągłego gniazda na pompce nie jest możliwe bezpośrednie połączenie siłowników. Tak więc nie zawsze sprawa jest tak prosta jak by się wydawało.








Podobne tematy Zwiń