←  LPG i Paliwa Alternatywne

Forum Mercedes 201-124 (w201, w124, c124, s124, a124)

»

Jaka instalacja LPG do 124 ?

- zdjęcie Mariusz 72 09 mar 2013 - 12:36

Witam jakiej firmy jest najlepsza istalacja LPG do 124 ? Rozumiem ,że to będzie sekwęcja ,ale chodzi mi o firmę/producenta.
Jestem "zielony"w tej kwestii. :smoke:
Odpowiedz

- zdjęcie Johny 09 mar 2013 - 14:07

Jedno W124 nie jest równe innemu W124 ... określ się !
Odpowiedz

- zdjęcie maryusz123456 09 mar 2013 - 20:38

Tylko nie pisz że taki czerwony :) Jaki silnik jaki rok ? I uzupełnij profil.
Odpowiedz

- zdjęcie grzech77 28 maj 2013 - 22:05

pozwolę sobie na odgrzanie wątku.
opiszcie swoje doświadczenia z LPG (może raczej te bardziej pozytywne)

mam LPG od 3 lat.
firmy: tartarini,
tanie nie było, zagazować k-jet można ale wsadzili mi więcej elektroniki
może ze 3 strzały w całym okresie użytkowania (na własne życzenie: nagłe otwarcie przepustnicy przy opadających wysokich obrotach)
trasa Szczecin-Kielce 600km spokojna jazda 10l/100km
autostrada Poznan-Łódz 140-150km/h ok 12,3l/100km
jazda miejska ok 16l/100km
Odpowiedz

- zdjęcie Dariusz Suchorz 30 maj 2013 - 08:45

Najważniejsze jaki masz silnik i wtrysk.
Jak jest k-jet to raczej poleciłbym mechaniczny wtrysk LPG, producent chyba tylko jeden robi, czyli Landi Renso.
Jesli jest elektroniczny wtrysk, to Stag 300 ISA2, reszta powinna byc dobrana do silnika jaki jest w aucie.
Użytkownik Dariusz Suchorz edytował ten post 30 maja 2013 - 08:46
Odpowiedz

- zdjęcie Depsu95 06 lip 2013 - 21:38

Witam, mam Mercedesa w124 z silnikiem 2.3 chciałbym założyć do niego gaz, ale nie wiem co i jak, prosze o porady, i wgl wszystko co jest związane z gazem w tym silniku
Odpowiedz

- zdjęcie Mercjan 07 lip 2013 - 21:22