#41
Posted 16 September 2013 - 21:56
Tak czy tak warto wszystkich wysluchac .
#42
Posted 17 September 2013 - 01:58
#43
Posted 17 September 2013 - 15:27
Czekam na efekty pracy. Nikt nie wspomniał, że V8 w W124 po obu stronach przed przednimi kołami są chłodnice oleju...
Edited by majsterus, 17 September 2013 - 15:33.
#44
Posted 17 September 2013 - 17:46
Panowie myślą że są najlepszymi inżynierami na świecie a pewnie mieli by problem z wymianą koła na trasie
Widzę że pracujesz nad furami wiele lat, nie powinieneś mieć problemu z wstawieniem silnika ale rzeczywiście kabelki mogą Cie wyprowadzić z równowagi.
Rozumiem że auto ma być jak najbardziej oryginalne, zegary wstaw od W124 E420 prędkościomierz jest sterowany elektronicznie reszta P&P
Będziesz miał dużo zabawy żeby przepleść wiązkę która steruje silnikiem i ABSem ja miałem problemy żeby ją wydostać z auta
Do czego ma Ci to auto w ogóle służyć?
Możesz poczekać aż odpalę swoje autko i zastanowisz się czy może jednak M113 nie wstawić.
#45
Posted 17 September 2013 - 19:58
Użytkownik Sinus007 dnia 17 September 2013 - 17:46 napisał
Panowie myślą że są najlepszymi inżynierami na świecie a pewnie mieli by problem z wymianą koła na trasie
Generalnie samochod mam 5 lat , ma niewielki przebieg stan "igla" .
Ale po takim dlugim uzytkowanie brakuje mocy , nie ma sie co oszukiwac.
Jest to moj weekendowy samochod , czyli generalnie "hobby zabawka" .
A zegary o ktorych piszesz do ktorego silnika sa P&P ?
#46
Posted 17 September 2013 - 20:58
Zegary do wszystkich wersji mają prędkość na linkę poza 400E/E420 i E500
Ja zostawiam te zegary do silnika M113 porównam tylko sygnał jaki idzie z kompa na obrotomierz i ewentualnie poprawie rezystorem.
Prędkość wezmę z czujnika ABS powinno zadziałać.
Myślę że powinieneś przerobić auto na manualną skrzynie i silnik 3.6 R6 odczujesz dużą poprawę a w między czasie pomyśleć nad konkretną jednostką. Myślę że jeszcze długo się pocieszysz takim zestawem.
Projekt trzeba dobrze przemyśleć bo niestety zawsze trafi się jakiś problem.
#47
Posted 18 September 2013 - 17:45
Użytkownik majsterus dnia 17 September 2013 - 15:27 napisał
Użytkownik dan78 dnia 17 September 2013 - 19:58 napisał
We mnie masz obserwatora, będę dopingował.
#48
Posted 18 September 2013 - 20:28
mysle że predzej lawete wezwie moj sąsiad do swojej 203, przy której ciągle musi coś robić, niz ja do 190, ale nigdy nic nie wiadomo
#49
Posted 26 September 2013 - 08:00
No, ale każdy robi jak uważa.
#50
Posted 29 November 2013 - 19:31
Nawet mając schematy miałem problem z podłączeniem korektora oktanowego bo jednego przewodu na żadnym schemacie nie było, z kolegą elektronikiem kombinowaliśmy gdzie go podłączyć, kolor przewodu nas naprowadził i udało się. Wymiana silnika pociągnęłą za sobą konieczność wymiany czujników ABS i sterownika ABS ale nie podszedł ten z dawcy (W140) tylko z R129 i to też był duży fuks. Wielu rzeczy dowiedziałem się już w trakcie prac choć sporo czasu poświęciłem na przygotowanie się. Ale cieszę się bo nie poszedłem na łatwiznę przekładając M104 z W124 do W124, moje M104 i cała elektronika pochodzi z W140.
Gdyby coś służę pomocą i życzę powodzenia bo swap V8 zamiast R6 to jest wyzwanie
Pozdrawiam
Jacek
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
||
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
||
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|