[w201/w124] Połączenie Blos - przepływomie...
dawido12340 05 gru 2015 - 11:43
Powiem tak nie ma żadnych przycięć chodzi bardzo płynnie mam tam 3.0 24v i jest problem na gazie i na pb odcina go do 5tys obrotów i dalej nie chce iść co to może być. A i działa bez najmniejszej zwłoki, reaguje na najmniejsze dodanie gazu. Z tą odcinka jest i na pb i na lpg tak jak by mu zapłon odcinało zamieniłem nawet sterownik pompek i nic dalej to samo
Użytkownik dawido12340 edytował ten post 05 grudnia 2015 - 11:56
Użytkownik dawido12340 edytował ten post 05 grudnia 2015 - 11:56
PanzerIV 05 gru 2015 - 12:25
Bez informacji o składzie mieszanki to można wróżyć, że coś z zapłonem, ale równie dobrze możesz mieć problem z mieszanką i na PB i LPG. Na blosie się zdarza, że daje za ubogo na wysokich obrotach bo jest kilka rozmiarów gwizdka i w większych silnikach, podstawowy może nie dawać rady. Wtedy trzeba dać gwizdek z większą szczeliną lub rozpiłować stary. Niestety nie znam się na M103 więc się nie wypowiem czemu może mieć za ubogo. Ja bym nad twoim miejscu podjechał do gazownika z analizatorem spalin lub AFR albo na stacje diag - gdziekolwiek gdzie sprawdzą Ci skład mieszanki, to pozwoli Ci zawęzić obszar poszukiwania.
dawido12340 05 gru 2015 - 12:55
To jest m104 na kj powiem tak nawet na postoju się nie wkręci na lpg odcina a na pb zaczyna plewić przy okolo 5500 wcześniej tego nie było na niższych obrotach nie ma problemu
w0jta5 05 gru 2015 - 18:25
Wcześniejsza odcinka,na postoju - brak synalu o ruchu pojazdu - jest normalnym zjawiskiem dla silników m104 2.8 i 3.2 (HFM), nie wiem czy w 3.0E-24v jest tak samo.
dawido12340 05 gru 2015 - 19:11
m104 3.0 24v kj to po 1 a po 2 nie zależnie czy jedzie czy stoi
tomek4matic 29 gru 2015 - 09:41
szewski1 29 gru 2015 - 17:42
Bliżej chłopaki z tymi stożkami w kierunku grilla do zimnego powietrza , bo jak silnik będzie oddychał ciepłym powietrzem to nigdy nie będzie chodził tak jakbyście chcieli