Na wolnych obrotach grzeje sie, wiatrak nie zalacza sie pod wplywem temp. Jakies sugestie? Na pewno chodzi o wisko!
Poprawiono tytuł
3
[w124] Naprawa wiskozy
Started by F!sh, Apr 12 2008 19:35
52 replies to this topic
#1
Posted 12 April 2008 - 19:35
#2
Posted 12 April 2008 - 20:52
Kupujesz w sklepie modelarskim olej silikonowy do dyferencjałów o lepkosci 5000 (25zł 50 ml).
Odginasz zaczepy bimetalu tak aby go przesunąć w bok na tyle aby wyszedł mosiężny pręcik umieszczony w uszczczelce. Nie wolno bimetalu wyginać do góry.
Wlewasz strzykawką olej przez dziurkę tak aby poziom sięgał do niej. Wiskoza ma stać pionowo a dziurka ma być w najniższym miejscu.
To jest sposób, który wypraktykowałem sam (lepkość i poziom napełnienia) i działa :-)
Odginasz zaczepy bimetalu tak aby go przesunąć w bok na tyle aby wyszedł mosiężny pręcik umieszczony w uszczczelce. Nie wolno bimetalu wyginać do góry.
Wlewasz strzykawką olej przez dziurkę tak aby poziom sięgał do niej. Wiskoza ma stać pionowo a dziurka ma być w najniższym miejscu.
To jest sposób, który wypraktykowałem sam (lepkość i poziom napełnienia) i działa :-)
#3
Posted 22 September 2009 - 13:59
Ukaniu napisał:
Kupujesz w sklepie modelarskim olej silikonowy do dyferencjałów o lepkosci 5000 (25zł 50 ml).
Może podałbyś jakiegoś linka z aukcji,niestety u nas w mieście nie ma takiego sklepu.
Jakiś zamiennik lub nazwę specyfiku.
A ile ml. oleju wchodzi do wiska?
#4
Posted 22 September 2009 - 14:18
#5
Posted 22 September 2009 - 14:45
SeQ_PL napisał:
Dzięki już zamówione
Napiszę jak z tym wiskiem się uporałem.Dodam że mam dwa uszkodzone więc mogę poeksperymentować.
#6
Posted 18 July 2011 - 21:23
Witam. Nie będę zakładał nowego tematu w sprawie wiskozy. Dziś usłyszałem że pod maską co jakiś czas trze okazało się ze wiskoza buja się na boki i obciera o inny plastik a na wyższych obrotach chodzi równo i nie słychać. Co to może być? jakieś łożysko czy jakaś śruba się poluzowała? Jak w ogóle się do tego zabrać?
#7
Posted 22 July 2011 - 17:46
Wiesz może na jaki klucz jest ta śruba? Chcę sobie wcześnie przygotować
#8
Posted 22 July 2011 - 17:52
Witam imbus "6"
#9
Posted 22 July 2011 - 18:04
Akurat imbusy mam i poszedłem zobaczyć. Jednak nie 6 a numer 8. A czy do wyciągnięcia wiskozy muszę demontować chłodnice?
#10
Posted 22 July 2011 - 18:15
fakt 8 sorry,ja wyciągnąłem bez demontażu chłodnicy,tylko trzeba zdemontować osłonę wentylatora w m103 3.0
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Naprawa liczników kilimetrów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ozzy1979 |
|
||
w201 Naprawa boczków drzwi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
[w124] naprawa (uszczelnienie) skrzyni przy cięgłach? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thekilla |
|