Odświeżam temat, opcja falowania obrotów na P, D, N i Rce . Ale doszedłem do odkrycia takowego, iż po rozłączeniu podciśnienia na kolektorze ssącym rurki idącej do skrzyni biegów nagle wszystko pracuje idealnie ??!!!! Gładko, równiutko aż miło. Ale jak zatkam króciec gumowy do którego włączona jest rurka podciśnienia do skrzyni zaczyna falować, odtykam chodzi aż miło. O co common ??? Czy ktoś może mi podsunąć, zasugerować gdzie dotknąć, zajrzeć ? Z przemyśleń wiem, że coś tu nie tak z ...no właśnie podciśnieniem ale jak, któryś zawór podciśnienia czy.... no właśnie nie wiem czego się doszukiwać?? Proszę o nakierowanie na tok podejrzeń właściwy albo wskazówkę jakąś. Kurcze, jest chyba niedaleko tylko co??
1
M104 brak mocy, dławi strzela
Rozpoczęty przez matevrs, maj 02 2015 19:50
20 odpowiedzi w tym temacie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|