Skocz do zawartości




- - - - -

M104 brak mocy, dławi strzela


20 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Sid


  • Postów: 426
  • Na forum od: 28 lip 2013
  • Miejscowość: Piaseczno
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 lutego 2018 - 20:41

Odświeżam temat, opcja falowania obrotów na P, D, N i Rce . Ale doszedłem do odkrycia takowego, iż po rozłączeniu podciśnienia na kolektorze ssącym rurki idącej do skrzyni biegów nagle wszystko pracuje idealnie ??!!!! Gładko, równiutko aż miło. Ale jak zatkam króciec gumowy do którego włączona jest rurka podciśnienia do skrzyni zaczyna falować, odtykam chodzi aż miło. O co common ??? Czy ktoś może mi podsunąć, zasugerować gdzie dotknąć, zajrzeć ? Z przemyśleń wiem, że coś tu nie tak z ...no właśnie podciśnieniem ale jak, któryś zawór podciśnienia czy.... no właśnie nie wiem czego się doszukiwać?? Proszę o nakierowanie na tok podejrzeń właściwy albo wskazówkę jakąś. Kurcze, jest chyba niedaleko tylko co??










Podobne tematy Zwiń