[W124] Wibracje, drgania i szarpanie całeg...
mAxgaming 11 maj 2015 - 17:27
Witam !
Mam problem ze swoim w124. Gdy jadę, stoję lub hamuję, cały samochód się trzęsie. Odpalam klekota - cały się dygocze. Jadę na czwórce 50 km/h - głośno jak w kombajnie. Nawet gdy puszczam gaz, całe auto "żabkuje". Planuję zrobić remont całego układu napędowego, lecz nie wiem na co skupić uwagę podczas naprawy. Na pewno poduszki silnika do wymiany. Gdy gaszę Mercedesa to aż maska skacze. Liczę na waszą pomoc i rady. Pozdrawiam !
Mam problem ze swoim w124. Gdy jadę, stoję lub hamuję, cały samochód się trzęsie. Odpalam klekota - cały się dygocze. Jadę na czwórce 50 km/h - głośno jak w kombajnie. Nawet gdy puszczam gaz, całe auto "żabkuje". Planuję zrobić remont całego układu napędowego, lecz nie wiem na co skupić uwagę podczas naprawy. Na pewno poduszki silnika do wymiany. Gdy gaszę Mercedesa to aż maska skacze. Liczę na waszą pomoc i rady. Pozdrawiam !
patrykwarszawa 11 maj 2015 - 22:23
Odpowiedziałeś sobie sam na pytanie. Poduszki silnika.
Szarik 12 maj 2015 - 05:27
Mogą . Ale trzeba i tak sprawdzić wszystkie gumy i tulejki. Wejdź pod auto, sprawdź w jakim stanie są łącznik i podpora wału (u mnie wybita podpora powodowała stuki i szarpanie przy ruszaniu) i czy nie ma luzów. Mogą być jeszcze wybite tuleje mostu.
Użytkownik Szarik edytował ten post 12 maja 2015 - 05:27
Użytkownik Szarik edytował ten post 12 maja 2015 - 05:27
mAxgaming 16 maj 2015 - 20:38
Wjechałem na kanał. Wszedłem pod auto i zacząłem ruszać wałem przy podporze w górę i w dół. Słychać dźwięk uderzenia metalu o metal. Gumy praktycznie nie ma. Później złapałem za rurę wydechową i ruszałem tak samo. Jedna z poduszek się ruszała, a druga nie. Zauważyłem też przy tym, że wał wychodzi z łączenia o jakieś 2-3 milimetry. Czy to jest normalne ?
Szarik 16 maj 2015 - 21:47
Użytkownik mAxgaming dnia 16 maja 2015 - 20:38 napisał
Wjechałem na kanał. Wszedłem pod auto i zacząłem ruszać wałem przy podporze w górę i w dół. Słychać dźwięk uderzenia metalu o metal. Gumy praktycznie nie ma. Później złapałem za rurę wydechową i ruszałem tak samo. Jedna z poduszek się ruszała, a druga nie.
Czyli do wymiany masz na pewno podporę wału.
A czy nie zauważyłeś śladów oleju na którejś z poduszek silnika?
mAxgaming 16 maj 2015 - 22:24
Tak. Jedna jest cała uwalona z oleju. Co ma olej do poduszek ? Czy one "siedzą" na oleju ?
Szarik 17 maj 2015 - 10:22
Użytkownik mAxgaming dnia 16 maja 2015 - 22:24 napisał
Tak. Jedna jest cała uwalona z oleju. Co ma olej do poduszek ? Czy one "siedzą" na oleju ?
Dokładnie tak jak napisał wyżej kolega lukaszn. One są olejowe. Skoro jedna jest cała z niego uwalona, to znaczy, że się wylała i już nie spełnia swojego zadania. Czyli również do wymiany .