Ja mam 13 trasa prędkość około 120 a miasto 16, 17
1
37 replies to this topic
#21
Posted 21 July 2015 - 18:55
#22
Posted 21 July 2015 - 22:50
Mi mój 3.2 automat (5-biegowy, ale nie działa piątka) kombi po mieście pali 17-18 gazu. Więc chyba masz OK to spalanie. No chyba, że mój pali za dużo
#23
Posted 22 July 2015 - 14:34
Najnizej w historii udalo mi sie zejsc 9 trasa 90-120kmh ale to w 190 a miasto 14, ale od tamtego czasu nie uprawialem eko drivingu
#24
Posted 23 July 2015 - 16:29
Cykl mieszany 16,5/100. Dobry wynik?
#25
Posted 23 July 2015 - 17:44
Pewnie ze tak. Ja juz bym to zostawil i nie kombinowal.
#26
Posted 21 August 2015 - 23:33
Użytkownik zabamix dnia 23 July 2015 - 16:29 napisał
Cykl mieszany 16,5/100. Dobry wynik?
bardzo dobry,
moje minimum to 11 w trasie 16 po Krakowie, ale jazda byla bardzo ekonomiczna.
na codzien, w trbie mieszanym ~17 bo uwielbiam ryk R6
jutro muszę pobłyskać trochę bo dziś wyszło że łyknął 23/100 w trasie
Edited by xiontz, 21 August 2015 - 23:34.
#27
Posted 04 April 2016 - 07:49
Witam, pacjent w124 3.2
Duże spalanie LPG 17 w trasie na ok 90-100 km/h.
Czy depne czy nie to za dużej róznicy nie ma na butlki ok 30L zrobię 150-170km troszkę mało ale to rzeczy .
Podmieniany Komp, podmieniana przpeływka już 3...
Na LPG Tech pokzuje mi że sonda podczas przyspieszania ma w okolicach 0.20V, na jałowych ok 0.50 i czasami oscyluje z 0.24 do 0.54.
Co zrobić jak żyć ? Co proponujecie sprawdzić ? błędy jakie mam to 13 - uboga mieszanka, był błąd zmiennej facy ale to naprawiłem. żadnych czujników temp. nie wykrywa jako błąd.
Czy przy przyśpieszaniu nie powinno być ok 0.90V na sondzie?? jeśli odepnę sondę od kompa z auta a mam tylko na LPGtech to sonda oscyluje w górnych granicach 0.80 itd więc działa i czyta te granice.
Jakieś propozycje wskasówki ??
p.s adaptacja była kasowana, dalej nic.
Duże spalanie LPG 17 w trasie na ok 90-100 km/h.
Czy depne czy nie to za dużej róznicy nie ma na butlki ok 30L zrobię 150-170km troszkę mało ale to rzeczy .
Podmieniany Komp, podmieniana przpeływka już 3...
Na LPG Tech pokzuje mi że sonda podczas przyspieszania ma w okolicach 0.20V, na jałowych ok 0.50 i czasami oscyluje z 0.24 do 0.54.
Co zrobić jak żyć ? Co proponujecie sprawdzić ? błędy jakie mam to 13 - uboga mieszanka, był błąd zmiennej facy ale to naprawiłem. żadnych czujników temp. nie wykrywa jako błąd.
Czy przy przyśpieszaniu nie powinno być ok 0.90V na sondzie?? jeśli odepnę sondę od kompa z auta a mam tylko na LPGtech to sonda oscyluje w górnych granicach 0.80 itd więc działa i czyta te granice.
Jakieś propozycje wskasówki ??
p.s adaptacja była kasowana, dalej nic.
#28
Posted 04 April 2016 - 17:50
Ile pali benzyny ?
#29
Posted 05 April 2016 - 09:07
15 w trasie w miescie to wskazówka idzie jak burza w dół
#30
Posted 24 April 2016 - 15:35
Zarejestruj się na lpg-forum.pl Znajdź tam użytkownika Mirosław. Poproś go o pomoc. Też jest z Zamościa.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
||
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|