#1
Napisano 21 października 2015 - 22:49
Szukałem troszkę na forum i google, ale szczerze mówiąc nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania.
Głównym tematem i problem dla mnie i dla mojego Mercedesa w123 jest to, czy samochodem bez strachu mogę jeździć zimą.
Mam model z 1984r., 230E.
Samochód jeździ super, i mimo, że mam go krótko, a dostałem go w prezencie, więc drugie auto stoi obok, to bardzo go polubiłem i jeżdżę dzień w dzień.
Wiadomo, że tutaj blacharka jest generalnie słaba. I u mnie ten powszechny problem korozji również występuje, mimo, że auto dostałem od rodziny, i generalnie jest zadbane, to blachę należałoby zrobić.
Pojawia się więc pytanie, czy zanim odremontuję blachę( a mam zamiar robić to w ciągu najbliższych miesięcy jak tylko będzie termin u blacharza) to auto się nie rozpadnie przez np. sól, czy śnieg? Dodam, że jeździ bez zarzutów i dramatu nie ma.
Czy można nim jeździć i po prostu zrobić po zimie większość newralgicznych punktów?
Kolejna kwestia jest taka, że czytałem na forum o możliwościach zapobiegania korozji w różny sposób:
- antykorozji podwozia i profili zamkniętych;
- plastikowych nadkolach, które zbierają brud zamiast lecieć do środka;
- częste płukanie auta z sypanych na drogi detergentów;
- zakup pokrowca z brezentu(trzymam auto pod daszkiem, ale na zewnątrz)
- położenie powłoki kwarcowej
Jaki jest Wasz stosunek do korzystania z beczki na co dzień?
Czy proces korozji i niszczenia będzie jej często dotykał nawet latem?
Czy powyższe zabezpieczenia coś dają?
Samochód mnie w sobie rozkochał stąd moje pytania...
Mam też kilka pytań w innej kwestii, ale nie wiem, czy mogę je zadać w jednym temacie.
Pozdrawiam serdecznie!
#2
Napisano 22 października 2015 - 07:11
#3
Napisano 22 października 2015 - 07:43
#4 Gość_mercedres92_
Napisano 22 października 2015 - 09:01
Użytkownik Marjano94 dnia 21 października 2015 - 22:49 napisał
Użytkownik Marjano94 dnia 21 października 2015 - 22:49 napisał
Użytkownik Marjano94 dnia 21 października 2015 - 22:49 napisał
Użytkownik Marjano94 dnia 21 października 2015 - 22:49 napisał
Użytkownik Marjano94 dnia 21 października 2015 - 22:49 napisał
Polecam także pogadać z ludźmi z MB/8 czy MB Silesia - wielu z nich tyra beczkami codziennie.
#5
Napisano 22 października 2015 - 10:13
Czyli lepiej trzymać auto pod wiatą niż w garażu?
#6
Napisano 22 października 2015 - 19:53
#7
Napisano 22 października 2015 - 21:15
#8
Napisano 01 listopada 2015 - 18:52
#9
Napisano 06 września 2016 - 12:36
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Przełożenie Dyfra Mercedes w190 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bocian84 |
|
||
Dokładanie termometru Mercedes 124 kostka kwadratowa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matibenz124 |
|
||
Mercedes sprinter 906 uruchomienie klimatyzacji |
Pozostałe modele | pawel14b3 |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|