Mi sie wydsje ze samo cisnienie doladowania nie wiele zmieni bez wiekszej ilosci paliwa.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
4
[OM 605] turbo modyfikacje.
Started by Promas, Jan 03 2016 10:32
107 replies to this topic
#41
Posted 23 August 2016 - 12:38
#42
Posted 30 August 2016 - 14:38
Trzeba podlać paliwem jak tak będzie się bezgranicznie dmuchać to duże egt zabije silnik . Po co takie duże sekcje na 6mm spokojnie wystarczy żeby to ganiało. Nie wiem po co robisz to na pompie od wolnossaka jak możesz prościej zrobić to na pompie od td . Łatwiej ustawisz dawkę , płynnie będzie schodził z obrotów i nie będzie palił jak smok
#43
Posted 16 September 2016 - 20:39
A ja jestem ciekaw, ile kosztują takie przeróbki , wtryski, sekcje, turbo...
ciekaw ile muszę zbierać..
ciekaw ile muszę zbierać..
Edited by markslew, 29 September 2016 - 18:44.
#44
Posted 29 September 2016 - 17:15
Tak, pełna elektronika została, 6 sekcja w seryjnej pompie, program i tylko turbo inne założyłem i mierzone 240 KM
Teraz testuje pompę też na elektronice tylko na sekcjach 7mm, ograniczać zaczyna mnie turbinka
Teraz testuje pompę też na elektronice tylko na sekcjach 7mm, ograniczać zaczyna mnie turbinka
Edited by markslew, 29 September 2016 - 18:42.
#45
Posted 09 November 2016 - 19:58
240 kucy na 6mm a turbo ile dmucha.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#46
Posted 19 November 2016 - 17:02
Mam pytanie na seryjnym turbo jak by dał 7mm ile mocy by wyszło.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#47
Posted 21 November 2016 - 14:37
Zostawie to bez komentarza, a koledze radze kupic ksiazke o dislu poczytac i odpowiesz sobie sam na pytanie
#48
Posted 21 November 2016 - 18:26
Wiem jak podlejejesz to i dmuchnie jak ma czym. Ja się chciałem dowiedzieć orientacyjne. Możecie mi powiedzieć czy wejdzie turbo kkk z om 606 do om605 zamiast garretta mocowanie do kolektora jest trójkątne, rura wydechowa do przerobienia. Są różnice, a jaka wydajność tej kkk.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#49
Posted 25 November 2016 - 09:56
Podobno wsadzali turbo z om606 do om605, na std możesz znaleźć jaką flansze ma turbina z om606. Moja turbina dochodziła coś do ok 1,6 bara, jak nie więcej. Ale chyba zaczyna dawać olejem w dolot i będzie zmieniana na hx30. Potem dojdą większe sekcje i startujemy z projektem compound turbo i sekcjami 7mm
#50
Posted 25 November 2016 - 13:52
Witaj dawno cie nie było jak sprzęgło. Masz jakieś namiary na większe sekcje pozdrawiam.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] M102 2.3 + Turbo |
Modyfikacje,Tuning | RaQu |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|