Skocz do zawartości




- - - - -

[OM 605] turbo modyfikacje.


107 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 23 sierpnia 2016 - 12:38

Mi sie wydsje ze samo cisnienie doladowania nie wiele zmieni bez wiekszej ilosci paliwa.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka





#42 Offline   Kacper329


  • Postów: 67
  • Na forum od: 12 gru 2013
  • Miejscowość: Nowa Ruda
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 sierpnia 2016 - 14:38

Trzeba podlać paliwem jak tak będzie się bezgranicznie dmuchać to duże egt zabije silnik . Po co takie duże sekcje na 6mm spokojnie wystarczy żeby to ganiało. Nie wiem po co robisz to na pompie od wolnossaka jak możesz prościej zrobić to na pompie od td . Łatwiej ustawisz dawkę , płynnie będzie schodził z obrotów i nie będzie palił jak smok :D

#43 Offline   semis


  • Postów: 18
  • Na forum od: 27 lut 2016
  • Miejscowość: Brzeg
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 września 2016 - 20:39

A ja jestem ciekaw, ile kosztują takie przeróbki , wtryski, sekcje, turbo... :D


ciekaw ile muszę zbierać.. :D

Użytkownik markslew edytował ten post 29 września 2016 - 18:44


#44 Offline   miecio190


  • Postów: 5
  • Na forum od: 26 wrz 2015
  • Miejscowość: Płock
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W201 swap 2.5 turbo OM605

Napisano 29 września 2016 - 17:15

Tak, pełna elektronika została, 6 sekcja w seryjnej pompie, program i tylko turbo inne założyłem i mierzone 240 KM

Teraz testuje pompę też na elektronice tylko na sekcjach 7mm, ograniczać zaczyna mnie turbinka :/

Użytkownik markslew edytował ten post 29 września 2016 - 18:42


#45 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 listopada 2016 - 19:58

240 kucy na 6mm a turbo ile dmucha.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#46 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 listopada 2016 - 17:02

Mam pytanie na seryjnym turbo jak by dał 7mm ile mocy by wyszło.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#47 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 21 listopada 2016 - 14:37

Zostawie to bez komentarza, a koledze radze kupic ksiazke o dislu poczytac i odpowiesz sobie sam na pytanie :)

#48 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 listopada 2016 - 18:26

Wiem jak podlejejesz to i dmuchnie jak ma czym. Ja się chciałem dowiedzieć orientacyjne. Możecie mi powiedzieć czy wejdzie turbo kkk z om 606 do om605 zamiast garretta mocowanie do kolektora jest trójkątne, rura wydechowa do przerobienia. Są różnice, a jaka wydajność tej kkk.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#49 Offline   soltys


  • Postów: 36
  • Na forum od: 08 lut 2016
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 listopada 2016 - 09:56

Podobno wsadzali turbo z om606 do om605, na std możesz znaleźć jaką flansze ma turbina z om606. Moja turbina dochodziła coś do ok 1,6 bara, jak nie więcej. Ale chyba zaczyna dawać olejem w dolot i będzie zmieniana na hx30. Potem dojdą większe sekcje i startujemy z projektem compound turbo i sekcjami 7mm :D

#50 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 listopada 2016 - 13:52

Witaj dawno cie nie było jak sprzęgło. Masz jakieś namiary na większe sekcje pozdrawiam.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń