Jump to content




- - - - -

[w460] Nie włącza się pompa paliwa.


2 replies to this topic

#1 Offline   xczabajx


  • posts 2
  • Joined 11 Oct 2016
  • Miejscowość: Szczyrk
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:230GE

Posted 11 October 2016 - 20:06

Mam problem z pompą paliwa. Po przekręceniu kluczyka cisza. Nie słychać tego wyraźnego dźwięku załączania się pompy. Samochód używany na co dzień. Przed wczoraj wjechałem do garażu i już nie mogłem wyjechać. Wcześniej jedynym niepokojącym objawem było falowanie obrotów. Stało się to raptem kilka razy, ale po wymianie filtrów jakieś dwa tygodnie temu problem wydawał się być załatwiony. Poczytałem nieco na tym obszernym forum (mój 230GE ma identyczną jednostkę 2.3 z wtryskiem mechanicznym co W124 czy W201) i kilka rzeczy już posprawdzałem. Po kolei:

1. Zlokalizowałem przekaźnik pompy paliwa, wyjąłem, sprawdziłem napięcie na 30 pinie i jest 12V.
2. Zmostkowałem z pinem 87 i pompa się w dalszym ciągu nie włącza (sprawdziłem poprawność mostka i na bank jest 12V na pinie 87)
3. Podpiąłem pompę bezpośrednio pod akumulator i pompa kręci. Silnik odpala.
4. Sprawdziłem napięcie na przewodzie przy pompie i... 5,5V

Gdzie szukać problemu?



#2 Offline   k0niu86


  • posts 287
  • Joined 17 Jan 2012
  • Miejscowość: Rzeszów / Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ML320 W163

Posted 11 October 2016 - 20:49

Wyświetl postUżytkownik xczabajx dnia 11 October 2016 - 20:06 napisał

Mam problem z pompą paliwa. Po przekręceniu kluczyka cisza. Nie słychać tego wyraźnego dźwięku załączania się pompy. Samochód używany na co dzień. Przed wczoraj wjechałem do garażu i już nie mogłem wyjechać. Wcześniej jedynym niepokojącym objawem było falowanie obrotów. Stało się to raptem kilka razy, ale po wymianie filtrów jakieś dwa tygodnie temu problem wydawał się być załatwiony. Poczytałem nieco na tym obszernym forum (mój 230GE ma identyczną jednostkę 2.3 z wtryskiem mechanicznym co W124 czy W201) i kilka rzeczy już posprawdzałem. Po kolei:

1. Zlokalizowałem przekaźnik pompy paliwa, wyjąłem, sprawdziłem napięcie na 30 pinie i jest 12V.
2. Zmostkowałem z pinem 87 i pompa się w dalszym ciągu nie włącza (sprawdziłem poprawność mostka i na bank jest 12V na pinie 87)
3. Podpiąłem pompę bezpośrednio pod akumulator i pompa kręci. Silnik odpala.
4. Sprawdziłem napięcie na przewodzie przy pompie i... 5,5V

Gdzie szukać problemu?
Sprawdź ciągłość przewodów idących do pompy.

#3 Offline   wygaszacz


  • posts 71
  • Joined 09 Apr 2016
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 12 October 2016 - 08:42

Kostka na pompie :)








Podobne tematy Zwiń