Witam, odkąd kupiłem CLK mam problem z grzaniem się silnika, temperatura dochodzi do drugiej kreski czyli jakies 50-60 stopni i wyzej sie nie podnosi nawet po przejechaniu 100 km. Stwierdziłem ze to sprzęgło wiskotyczne wiatraka bo włączone cały czas i było widać że jest wyeksploatowane. Po wymianie wiskozy na nową załączona jest teraz ona cały czas i teraz silnik się jeszcze gorzej nagrzewa, pytanie dlaczego nowa wiskoza cały czas jest załączona i czy prawdopodobnie do wymiany będzie termostat?
0
W208 2.0 kompressor
Started by Saren, Nov 20 2016 15:15
1 reply to this topic
#1
Posted 20 November 2016 - 15:15
#2
Posted 22 November 2016 - 14:40
Nie wiem jak wygląda układ chłodzenia w M111, ale pomimo zapiętego wisko i tak powinieneś osiągnąć 80'C przy sprawnym termostacie. Więc wnioskuję, że termostat jest uszkodzony - otwarty lub za wcześnie się otwiera.
Wisko jest na sztywno zapięte, czy po prostu się obraca ale da się je zatrzymać?
Wisko jest na sztywno zapięte, czy po prostu się obraca ale da się je zatrzymać?
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 2.3 Coupe / Swap 2.3 Kompressor,, 722.6, customowe wnętrze |
Modyfikacje,Tuning | dvjcodec |
|
||
[201] Mercedes 190 2.3 Kompressor SWAP |
Modyfikacje,Tuning | godzix |
|
||
W202 w201 schematy instalacji silnikowej m111 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Moz |
|
||
[W201] M102 Swap silnika M111 Kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Sysy95 |
|