Skocz do zawartości




- - - - -

Landi Renzo IGS schemat


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   micha010ful


  • Postów: 2
  • Na forum od: 04 wrz 2016
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 25 lutego 2017 - 11:06

Witam, bardzo potrzebuję schematu do IGSa, posiadam schemat do Landi Lis, jednak jest on trochę inny i nie mogę połapać się w kabelkach, proszę o pomoc. Instalację zakładam do Mercedesa w201 1.8.



#2 Offline   Stuwka


  • Postów: 36
  • Na forum od: 04 kwi 2017
  • Miejscowość: Kęty
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Stuwka_101@wp.pl
  • Trzeci Mercedes:Stuwka_101@wp.pl

Napisano 04 kwietnia 2017 - 17:23

Proszę

http://www.pliki.dry...428435e4c9.html

Dodano: 04 kwiecień 2017 - 18:24
Lis a Igs ma ten sam schemat.

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 06 kwietnia 2017 - 09:08


#3 Offline   Peni


  • Postów: 2
  • Na forum od: 24 paź 2019
  • Miejscowość: wwe
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 października 2019 - 10:44

Witam podłączę się do tematu.
Próbuję zamontować Landi IGS do w201 z ke-jetem. Problem pojawia się z pobraniem RMP z auta.
Moja wielka prośba o pomoc z tą instalacją, gdyż już mam spore problemy.
Sonda i tps ok ale RMP z kad dokładnie pobrać - musi być sygnał masowy.
Proszę o jakąkolwiek podpowiedź osób używających te instalacje.
Instalacja jest ok, błędów nie pokazuje, łączy się ładnie.



#4 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 05 listopada 2019 - 23:56

ale oryginalny punkt na lewym nadkolu jest tzw push-pull wiec i kluczowanie do masy też tam występuje.
Musi działać.
Ten sam sygnał masz na przekaźniku pompy paliwa tylko przeciągnięty na drugą stronę komory silnika.








Podobne tematy Zwiń