Jump to content




- - - - -

Landi Renzo IGS schemat


3 replies to this topic

#1 Offline   micha010ful


  • posts 2
  • Joined 04 Sep 2016
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 25 February 2017 - 11:06

Witam, bardzo potrzebuję schematu do IGSa, posiadam schemat do Landi Lis, jednak jest on trochę inny i nie mogę połapać się w kabelkach, proszę o pomoc. Instalację zakładam do Mercedesa w201 1.8.



#2 Offline   Stuwka


  • posts 36
  • Joined 04 Apr 2017
  • Miejscowość: Kęty
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Stuwka_101@wp.pl
  • Trzeci Mercedes:Stuwka_101@wp.pl

Posted 04 April 2017 - 17:23

Proszę

http://www.pliki.dry...428435e4c9.html

Dodano: 04 kwiecień 2017 - 18:24
Lis a Igs ma ten sam schemat.

Edited by w0jta5, 06 April 2017 - 09:08.


#3 Offline   Peni


  • posts 2
  • Joined 24 Oct 2019
  • Miejscowość: wwe
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 26 October 2019 - 10:44

Witam podłączę się do tematu.
Próbuję zamontować Landi IGS do w201 z ke-jetem. Problem pojawia się z pobraniem RMP z auta.
Moja wielka prośba o pomoc z tą instalacją, gdyż już mam spore problemy.
Sonda i tps ok ale RMP z kad dokładnie pobrać - musi być sygnał masowy.
Proszę o jakąkolwiek podpowiedź osób używających te instalacje.
Instalacja jest ok, błędów nie pokazuje, łączy się ładnie.



#4 Offline   szymtro


  • posts 530
  • Joined 07 Jun 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Posted 05 November 2019 - 23:56

ale oryginalny punkt na lewym nadkolu jest tzw push-pull wiec i kluczowanie do masy też tam występuje.
Musi działać.
Ten sam sygnał masz na przekaźniku pompy paliwa tylko przeciągnięty na drugą stronę komory silnika.








Podobne tematy Zwiń