witam poczytałem troszkę na forum ale nie znalazłem nic co by mi mogło pomóc.
Mój problem polega na tym że padła mi skrzynia wymieniłem na drugą i ta druga działa ale nie najlepiej tzn przełącza biegi z opóźnieniem i to dość sporym moje pytanie polega na tym czy jest możliwość regulacji lub czy to jakaś błahostka? mam możliwość wymiany zakupionej skrzynki tylko szkoda mi kasy i czasu na wymianę.
124 2,8 benzyna skrzynia 4 biegowa 94r
i jeszcze jedno chciałbym by każdy kto ma problem z automatem tu go poruszał łatwiej byłoby znaleźć podpowiedź
7
1602 replies to this topic
#1
Posted 19 October 2009 - 22:08
#2
Posted 19 October 2009 - 22:15
Co kryje sie pod pojęciem zmiany biegów z opóźnieniem? Jeśli chodzi ci o zmiany biegów przy wyższej prędkości to problem może polegac na źle wyregulowanej lince (zbyt mocno naciągnięta). Jeśli skrzynia przeciąga/ślizga się to już wina bedzie leżeć po stronie samej skrzyni. Opisz dokładniej co się dzieje
#3
Posted 19 October 2009 - 23:46
Cytat
witam poczytałem troszkę na forum
Przeczytaj troszkę więcej, bo już ktoś pisał o tym ;-)
#4
Posted 20 October 2009 - 05:52
jak zmienia biegi to przez parę sekund chodzi na biegu jałowym. do mojej skrzyni idzie tylko linka gdzieś od gazu to o tą linkę chodzi?
mandaryn86 jakbyś podpowiedział gdzie to bym był bardzo wdzięczny.
mandaryn86 jakbyś podpowiedział gdzie to bym był bardzo wdzięczny.
#5
Posted 20 October 2009 - 09:08
Czyli się ślizga. A na wszystkich biegach tak jest? Z 1 na 2, 2 na 3, 3 na 4 czy tylko przy zmianie z 2 na 3 a reszta jest normalnie?
#6
Posted 20 October 2009 - 18:22
przetestowałem ponownie i zwróciłem uwagę na to co pisałeś i faktycznie z 2na3 się ślizga z dodatkowymi efektami dźwiękowymi coś na podobe ślizgania się zwykłego sprzęgła
#7
Posted 20 October 2009 - 21:00
No to masz te same objawy co ja Jak dotąd nikt nie powiedział konkretnie co t może być. Może któreś sprzęgło, może któraś taśma może któraś ze sprężynek któregoś zaworu się wypracowała i straciła sztywność. Bez rozebrani skrzyni raczej nikt nie stwierdzi przyczyny awarii...
#8
Posted 20 October 2009 - 21:06
a u Ciebie tak nagle się stało czy po trochu?
#9
Posted 20 October 2009 - 21:16
Poprzedni właściciel mówi że stało się to po wymianie silnika- to by wskazywało na to że cos zostało spartolone przy ponownym montażu ale wątpie. Najlepiej jakby się znalazł ktoś kto miał taki przypadek i go wyeliminował. Instrukcja serwisowa wskazuje na zużyte sprzęgło lub taśmę hamulcową
#10
Posted 20 October 2009 - 21:23
u mnie problem ten mam po wymianie skrzynki i zastanawiam się czy przypadkiem nie jest to kwestia regulacji a może zapowietrzenia układu. czy może ktoś mi podpowiedzieć jakie są sposoby regulacji?
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|
||
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
||
[W124] Gałka + mieszek zmiany biegów - oryginalny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|