jako że jestem fanem motocykli i jednocześnie "staroci" bliżej mi do gaźnika niż wtrysku (gaźnik sam sobie ustawię a z wtryskiem i całą kupą elektryki do tego już jest problem) stąd też moje pytanie.
Wyszukiwarka średni pomogła więc zakłądam temat.
Czy mercedesa w201 (190) z 1987 r (2.0) benzyna da się w jakiś prosty sposób przerobić na gaźniki (ale zwykłe "mechaniczne" nie elektryczne 2ee) ?
Bo wiecie, dla mnie sprawa wygląda dość prosto:]
- odkręcić cały dolot a w to miejsce wstawić gaźniki, podpiąć paliwo i linkę od gazu i gitara.
Znalazłem na judupie filmik, na którym gość prezentuje takie ustrojstwo (gaźniki teoretycznie tez zdobędę), pytanie tylko co po za tym ....
Jakieś większe modyfikacje, przeróbki, kombinacje ?
https://www.youtube....h?v=FVHJMCmFeOk
https://www.youtube....h?v=FVHJMCmFeOk
I od razu mówię, nie chodzi mi o żadne zwiększania mocy, kręcenia osiągów itp.
Aktualnie mam podpięte LPG i nie ma nikogo mądrego kto byłby w stanie mi to ustawić, na chwilę obecna ustawiłem sam na oko (mam 1 gen) i nie strzela ale czuć że to nie tak
Z gaźnikiem bym sobie sprawę ogarnął.
Zresztą jak wspomniałem gaźniki sobie wyreguluję (wakuometry od moto są)
a i naprawa jest prostsza - klucz, śrubokręt. Nie trzeba żadnych komputerów i elektryków.
Czy ktoś zna jakieś DIY albo inną stronkę z "tutorialem" ?
I nie, to nie jest pytanie 18 latka z głupawką w głowie. Silnik rozłożę, panewki wymienię, poskładam i działa więc o umiejętności się nie martwcie, nie jedno V6 już zrobiłem włącznie z gwintowaniem bloku
Pozdrawiam i liczę na kreatywne komentarze wnoszące coś konkretnego do tematu.
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 12 grudnia 2017 - 20:20