Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Kontrolki się swieca po wyjeciu kluczyka. E200


14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwietnia 2018 - 10:27

Czesc mam taki problem z w124 1994r 2.0 benzyna kontrolki sie swieca po zgaszeniu silnika i wyciagnieciu kluczyka. Jestem u rodziny na swieta i nie wiem co robic. Jak sie kontrolki swieca nie moge zamknac samochodu i prod zjada.



#2 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwietnia 2018 - 10:45

Na szybko - odłącz aku. Nie zeżre prądu, jak nie będzie miał skąd. Na potem (jeśli po wpięciu aku nadal dyskoteka) - zacznij od kostki stacyjki. Sprawdź samą stacyjkę. A potem standard, wiązka

#3 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwietnia 2018 - 10:54

Dzieki. Aku odpiete zeby odpalil. A czego w tej kostce od stacyjki szukac? Zasniedzialych stykow, wypietego pinu?

#4 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwietnia 2018 - 14:55

Śniedzi, upalenia, gołych kabli, czegokolwiek, co nie było w projekcie. Może kabel się odłamał i masuje do blachy. Może stacyjka się wyrobiła i nie ciągnie styków do końca. Może nie umyłeś okien dla jezuska i zrobił z wiązki "z prochu powstałeś i w proch się obrócisz". Bez zajrzenia, równie dobrze mogę ci wróżyć ze szklanej kuli made by DDR, co mu jest

#5 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 kwietnia 2018 - 15:36

Nie no to dokładnie wróżenie z fusów zostawmy innym. Problem sam się rozwiązał... ale problem leży po stronie stacyjki. Któregoś razu gasze kluczyk wyciągam a silnik dalej pracuje. Taki psikus. Kostka stacyjki zamówiona.

#6 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 kwietnia 2018 - 18:01

Problem powrocil. Kostke stacyjki zmienilem na nowa. Po podpieciu aku kontrolki dalej sie swieca. Po przekreceniu kluczyka swieca mocniej i zapala sie srs przewody cale izolacja sie nie kruszy. Ktos pomoze?

#7 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 kwietnia 2018 - 10:45

Wkład stacyjki sprawdzałeś? Może już wyrobiony?

#8 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 kwietnia 2018 - 13:06

Wkład żadnego niepokojącego luzu nie ma. Chyba ze na co innego mam patrzeć. Dzisiaj poproszę sąsiada to zerknie na wiazke okiem elektryka jak będzie miał chwile czasu.

#9 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 kwietnia 2018 - 13:34

Wyjmij wkład, włóż w jego miejsce śrubokręt płaski, kręć śrubokrętem jak kluczykiem. Jak będzie łapać, jak trzeba - od pozycji 0 do rozrusznika - wkład jest wyrobiony

#10 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 kwietnia 2018 - 15:17

Ok dzięki. A czy jak wkład jest wyciągnięty ze stacyjki to kontrolki powinny się swiecic? Bo wydaje mi sie ze nie. Bo samej kostki nie da się zle wsadzić ani w innym położeniu niż 0








Podobne tematy Zwiń