Skocz do zawartości




- - - - -

W140 z 1992, M120 nie odpala


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Lewkowicz


  • Postów: 23
  • Na forum od: 15 paź 2015
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S600 1992

Napisano 17 maja 2018 - 16:46

Witam serdecznie wszystkich urzytkownikow „gwiazd”
Doświadczony niską awaryjnością w124 którym jeżdżę na codzień od lat wielu, postanowilem że 2 lata temu kupię W140 S600. Wiele rzeczy zrobiłem już w nim, w tym wymiana przepływomierzy na nowe w ASO...bardzo bolesne doświadczenie finansowe... mój problem: nowe przewody, nowe świece, kompresja na garach jest ok, regulator paliwa pracuje prawidłowo (3,9 bara przy założonym podciśnieniu, bez 4,0 bara-nie cieknie) wtryski trzymają, akumulator nowy. Auto odpala bez problemu, dosłownie na dotyk, pracuje równo, nic nie strzela, przerywa itp... po zgaszeniu ma już ciut gorzej odpalać ale uruchamia się, jednak po dwóch godzinach już się da się go uruchomić, od razu zalewa! Muszę wyjąc 12 świec i wysuszyć, wtedy znów odpali. Czujniki 4 pinowe niby pokazują temperaturę zgodna z wykresem ich rezystancji... nie mam SD, jedynie Carsoft 7.4, ale nie łączy się z moim autem ☹️ Jakaś podpowiedz, bo skończyły mi się pomysły... proszę o pomoc

Użytkownik Lewkowicz edytował ten post 17 maja 2018 - 16:48




#2 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 18 czerwca 2018 - 16:54

Okablowanie przepływomierzy w całości? Jest ono objęte sławnym problemem biodegradacji i może takie psikusy powodować 🤔

#3 Offline   Szatan


  • Postów: 45
  • Na forum od: 19 gru 2017
  • Miejscowość: Stargard
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL600 R129

Napisano 29 listopada 2018 - 11:54

Albo wiązki przepływomierzy albo kopułki. Jaki masz przebieg ??

#4 Offline   Lewkowicz


  • Postów: 23
  • Na forum od: 15 paź 2015
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S600 1992

Napisano 29 marca 2020 - 19:48

284 tyś.

#5 Offline   Lewkowicz


  • Postów: 23
  • Na forum od: 15 paź 2015
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S600 1992

Napisano 29 marca 2020 - 19:50

spotkaliście się z takim problemem?

#6 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 29 marca 2020 - 21:23

Ja spotkałem się z czymś takim i winne były katalizatory. Poniżej film z analizą parametrów pracy silnika z tym że silnik był w stanie pracować tylko 15 minut i po tym był już zalany i przestawał odpalać.

https://www.youtube....h?v=A5tgjqs6dA8

#7 Offline   Lewkowicz


  • Postów: 23
  • Na forum od: 15 paź 2015
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S600 1992

Napisano 10 kwietnia 2020 - 15:52

zajmę się katami w takim razie. To dużo roboty nie jest żeby ocenić jak z ich przepustowością. Sondę mam tylko przed nimi wiec zobacz jak będzie auto będzie nich się zachowywało








Podobne tematy Zwiń