Witam
Kupiłem kompletny silnik M102.982 były do niego sterownik 005 545 55 32 i przekaźnik pompy paliwa z Kick-Down 002 545 21 05 silnik z skrzynią automatyczną. W moim aucie był silnik M102.962 z sterownikiem 008 545 97 32 i przekaźnikiem pompy paliwa 003 545 49 05 skrzynia manualna i klima.
Czy poza przekaźnikiem pompy paliwa, muszę zmieniać sterownik i wiązkę czy są one takie same ? Przypomnę że nie posiadam już KE-Jeta zamieniłem go na EFI. Sterownik od ABS i klima są osobno czy są jakoś połączone z sterownikiem od silnika ?
0
[W124] Swap z M102.962 na M102.982
Started by RaQu, Jul 02 2018 14:44
3 replies to this topic
#1
Posted 02 July 2018 - 14:44
#2
Posted 02 July 2018 - 16:16
Jeszcze czy moduł zapłonowy zostawić z M102.962 ( 008 545 92 32 ) czy dać ten od M102.982 ( 005 545 30 32 )
#3
Posted 11 July 2018 - 13:34
Przełóż sam słupek, czujniki i wiązkę zostaw ze swoje starego.
#4
Posted 18 July 2018 - 20:22
Przełożyłem wszystko od 2.3 sterownik, moduł wiązkę i co było potrzebne do ASB. Nowa mapa zrobiona i wszystko śmiga jak powinno.
Temat można zamknąć
Temat można zamknąć
Edited by RaQu, 18 July 2018 - 20:23.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
||
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
||
W201 swap z 1.8 na m104 asr i tempomat problem z obrotami max |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zeejay83 |
|