Witam. Zdechły mi oba liczniki kilometrów - po skasowaniu przekręcił się na pozycję 0001 i odtąd nie naliczają oba liczniki. Prędkościomierz pracuje bez zarzutu. Jak myślicie - warto kupić w ciemno taki zestaw naprawczy: https://allegro.pl/m...7166079966.html ? Ktoś miał z tym do czynienia? Czy lepiej szukać całego licznika używki i przełożyć co trzeba?
1
[W124] Naprawa liczników kilimetrów
Started by ozzy1979, Aug 09 2018 05:48
12 replies to this topic
#1
Posted 09 August 2018 - 05:48
#2
Posted 09 August 2018 - 06:17
@Ozzy, Ty piszesz, że nie działa Ci licznik kilometrów. Natomiast na aukcji piszą, że ten zestaw naprawia licznik prędkości, czyli chyba prędkościomierz .
#3
Posted 09 August 2018 - 06:39
Ten zestaw jest do naprawy licznika kilometrów.Poszukaj na forum,było dokładnie opisane jak to naprawić.Przeważnie wyciera się kółko w środku co na ośce się kręci
#4
Posted 09 August 2018 - 08:28
Jakiś czas temu po skasowaniu przestał mi dzialać licznik dzienny,przejechałem na wciśniętym kasowniku kilkaset metrów i zaczął działać...
#5
Posted 12 August 2018 - 07:23
Akurat to Ci niepotrzebne....ja bym Ci sprzedał trochę chęci i kombinerki....temat maglowany notorycznie...
#6
Posted 13 August 2018 - 11:01
Witam. Czy sam mechanizm licznika kilometrów z licznika od 300 turbo D E-klasa 1993 będzie pasował do 2,3E? Mam możliwość tanio kupić licznik od wspomnianego diesla. Czy będzie prawidłowo naliczał kilometry czy różni się np. przełożeniem na zębatkach?
#7
Posted 13 August 2018 - 11:44
Niestety,ale będzie źle naliczał kilometry
#8
Posted 13 August 2018 - 12:43
Napraw swój licznik,wyjmij ośkę i ją skanceruj kombinerkami i będzie działac.W FAQ masz dokładnie opisaną naprawę ze zdjęciami
#9
Posted 01 October 2023 - 05:47
U mnie też przestał pracować licznik. Myślałem, że to przez sławetną obracającą się na ośce plastikową zębatkę którą dawno temu naprawiałem. Ale ona jest OK. problem leży w ośce od licznika głównego -ma duży luz poprzeczny(cały zestaw cyfrowy jest nieco krzywy)- tak jakby otwór w plastikowej obudowie był większy niż średnica ośki. Proszę o odpowiedź czy w miejscu styku ośki z obudową (od strony metalowego kółka zębatego)występuje jakaś tulejka łożyskująca podobnie jak w liczniku do kasowania? Czy może należy wbić ośkę wzdłużnie aż wskoczy na swoje miejsce-nie chcę uszkodzić licznika. Może ktoś ma zdjęcie tego miejsca?
#10
Posted 01 October 2023 - 16:27
Było kolego kilku dostawców liczników: VDO, Motometer, i jeszcze jakiś - już mnie pamięć zawodzi. Różnią się szczegółami budowy wewnętrznej i tak w zasadzie nie wiadomo o czym jest twoje zapytanie.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Pinned [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
w201 Naprawa boczków drzwi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
||
[w124] naprawa (uszczelnienie) skrzyni przy cięgłach? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thekilla |
|
||
Pinned [w201] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
Pinned [w201/w124] 722.3 722.4 722.5 Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|