Jump to content




- - - - -

Mercedes C124 3.0 24V - brak pradu na pompach paliwa


7 replies to this topic

#1 Offline   lisek


  • posts 7
  • Joined 30 Sep 2017
  • Miejscowość: Portsmouth
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W114 coupe '73

Posted 15 September 2018 - 23:31

Panowie Pozdrawiam i wiem ze tych tematow bylo juz troche, ale zaden nie mial zamieszczonych zdjec za akumulatorem w tym modelu dlatego nie wiem ktory przekaznik sprawdzac. Pytanie do specjalistow: ktory przekaznik odpowiedzialny jest za pompy paliwa? zdjecie w zalaczeniu. Kupilem mercedesa ktory stal 8 lat, po wymianie pomp wszystko bylo ok. Palil i jezdzil. Po odstawieniu na tydzien bezczynnosci nie moglem go odpalic. Pompy paliwa na krotko (kabel bezposrednio z aku i wszystko chodzi pieknie) wyglada na to ze nie ma pradu na pompach takze zostal przekaznik, no chyba ze jest jeszcze jakis bezpiecznik?
Czytalem o zworce na 30 i 87 ale nie moge znalezc takich oznakowan na przekaznikach
Bardzo prosilbym o pomoc. Dziekuje
zdjecie:
Dołączona grafika



#2 Offline   mof1707


  • posts 28
  • Joined 03 Sep 2018
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 16 September 2018 - 10:07

Nie wiem jak jest to w twoim silniku, ale musisz poszukać przekaźników gdzieś za akumulatorem, u ciebie może on wyglądać tak Dołączona grafika, a jak nie tak to szukaj takich czarnych, wpisz numer jednego z nich w google i wyjdzie ci który jest od pompy

#3 Offline   Gerri


  • posts 2,644
  • Joined 25 May 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Posted 16 September 2018 - 10:39

Opieram się w tej chwili na swojej pamięci, ale coś mi się tu nie zgadza: mamy tu moduł MAS - a wtedy nie ma dużego, czarnego przekaźnika pompy wielkości paczki papierosów jak w starszych modelach. Ale nie przypominam sobie, żeby przekaźnik MAS występował w modelu 124 z silnikiem 103. Może się mylę...

#4 Offline   lisek


  • posts 7
  • Joined 30 Sep 2017
  • Miejscowość: Portsmouth
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W114 coupe '73

Posted 16 September 2018 - 12:14

Gerri to jest silnik o oznaczeniu 104. Czyli rozumiem ze przyczyną może być ten duży przekaźnik MAS. Czy dobrze myślę?

#5 Offline   mof1707


  • posts 28
  • Joined 03 Sep 2018
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 16 September 2018 - 15:39

To w takim razie przekaźnik jest zintegrowany z modułem MAS.Spróbuj wyciągnąć i przelutować, czasami robią się zimne luty... https://youtu.be/HkIwrwjPxPo

Edited by mof1707, 16 September 2018 - 15:43.


#6 Offline   Gerri


  • posts 2,644
  • Joined 25 May 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Posted 16 September 2018 - 20:50

Wyświetl postUżytkownik lisek dnia 16 September 2018 - 12:14 napisał

Gerri to jest silnik o oznaczeniu 104
Pod awatarem masz 3 litry z motorem 103 - to się zasugerowałem.

#7 Offline   lisek


  • posts 7
  • Joined 30 Sep 2017
  • Miejscowość: Portsmouth
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W114 coupe '73

Posted 17 September 2018 - 21:03

Wyświetl postUżytkownik Gerri dnia 16 September 2018 - 20:50 napisał

Pod awatarem masz 3 litry z motorem 103 - to się zasugerowałem.
Gerri, Juz zmienilem, sorry, ale zle wybralem przy ustawianiu setupu.

#8 Offline   lisek


  • posts 7
  • Joined 30 Sep 2017
  • Miejscowość: Portsmouth
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W114 coupe '73

Posted 17 September 2018 - 21:09

Wyświetl postUżytkownik mof1707 dnia 16 September 2018 - 15:39 napisał

To w takim razie przekaźnik jest zintegrowany z modułem MAS.Spróbuj wyciągnąć i przelutować, czasami robią się zimne luty... https://youtu.be/HkIwrwjPxPo
Mof1707, w sobote jak wroce do domu przelutuje sciezki. A tak przy okazji moze wiesz (lub ktos z osob czytajacych ten post) na ktorym pinie na wtyku do przekaznika MAS powinien byc + ?? Chcialbym wyciagnac przekaznik i zobaczyc czy dochodzi do niego prad. Bo jesli jest prad to tylko przekaznik go nie przekazuje i to bedzie napewno jego wina. Albo ktore piny nalezy zmostkowac na kostce MAS zeby pompy chodzily na krotko? Bo narazie to podlaczylem kabel bezposrednio do pomp z aku :)








Podobne tematy Zwiń