Mercedes C124 3.0 24V - brak pradu na pomp...
lisek 15 wrz 2018 - 23:31
Panowie Pozdrawiam i wiem ze tych tematow bylo juz troche, ale zaden nie mial zamieszczonych zdjec za akumulatorem w tym modelu dlatego nie wiem ktory przekaznik sprawdzac. Pytanie do specjalistow: ktory przekaznik odpowiedzialny jest za pompy paliwa? zdjecie w zalaczeniu. Kupilem mercedesa ktory stal 8 lat, po wymianie pomp wszystko bylo ok. Palil i jezdzil. Po odstawieniu na tydzien bezczynnosci nie moglem go odpalic. Pompy paliwa na krotko (kabel bezposrednio z aku i wszystko chodzi pieknie) wyglada na to ze nie ma pradu na pompach takze zostal przekaznik, no chyba ze jest jeszcze jakis bezpiecznik?
Czytalem o zworce na 30 i 87 ale nie moge znalezc takich oznakowan na przekaznikach
Bardzo prosilbym o pomoc. Dziekuje
zdjecie:
Czytalem o zworce na 30 i 87 ale nie moge znalezc takich oznakowan na przekaznikach
Bardzo prosilbym o pomoc. Dziekuje
zdjecie:
mof1707 16 wrz 2018 - 10:07
Gerri 16 wrz 2018 - 10:39
Opieram się w tej chwili na swojej pamięci, ale coś mi się tu nie zgadza: mamy tu moduł MAS - a wtedy nie ma dużego, czarnego przekaźnika pompy wielkości paczki papierosów jak w starszych modelach. Ale nie przypominam sobie, żeby przekaźnik MAS występował w modelu 124 z silnikiem 103. Może się mylę...
lisek 16 wrz 2018 - 12:14
Gerri to jest silnik o oznaczeniu 104. Czyli rozumiem ze przyczyną może być ten duży przekaźnik MAS. Czy dobrze myślę?
mof1707 16 wrz 2018 - 15:39
To w takim razie przekaźnik jest zintegrowany z modułem MAS.Spróbuj wyciągnąć i przelutować, czasami robią się zimne luty... https://youtu.be/HkIwrwjPxPo
Użytkownik mof1707 edytował ten post 16 września 2018 - 15:43
Użytkownik mof1707 edytował ten post 16 września 2018 - 15:43
Gerri 16 wrz 2018 - 20:50
lisek 17 wrz 2018 - 21:03
lisek 17 wrz 2018 - 21:09
Użytkownik mof1707 dnia 16 września 2018 - 15:39 napisał
To w takim razie przekaźnik jest zintegrowany z modułem MAS.Spróbuj wyciągnąć i przelutować, czasami robią się zimne luty... https://youtu.be/HkIwrwjPxPo