Przeszukałem ale nic nie znalazłem na temat wyciągnięcia silnika ze skrzynią z budy.
Czy tylko i wyłącznie razem ze skrzynią?
Czy próbować rozłączyć skrzynie i wyciągnąć tylko silnik?
Czy gdzieś znajdę jakieś podpowiedzi na co szczególnie zwrócić uwagę i co zdemontować dodatkowo by było wygodniej?
Silnik wyciągamy w celu kompleksowego uszczelnienia.
Dziękuję
0
S124 M104 2,8
Started by 560SEL, Nov 06 2018 21:07
2 replies to this topic
#1
Posted 06 November 2018 - 21:07
#2
Posted 13 November 2018 - 15:52
Serwisówka przewiduje wymontowanie silnika razem ze skrzynią ale trzeba mieć odpowiednie warunki i narzędzia, w zasadzie wyjęcie silnika razem ze skrzynią jest prostsze, bo żeby odkręcić skrzynię od silnika trzeba odkręcić i wyjąć poduszki silnika a następnie opuścić silnik i położyć go na belce żeby dojść do górnych śrub obudowy skrzyni biegów mocujących ją do bloku silnika.
#3
Posted 13 November 2018 - 23:46
Dzięki za odpowiedź.
Udało się bez komplikacji, silnik i skrzynia na stole.
Udało się bez komplikacji, silnik i skrzynia na stole.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Pinned [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
||
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|