Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo
piotr1eo 22 lut 2019 - 09:53
Czy kolektor wydechowy jest fabryczny?
Jeśli chodzi o soft turbo do jazdy po bułki to ciekawą opcją może być zmienna geometria.
Ja do benzynowego żuka założyłem GT1749V. Ładuje od 1400rpm 30kPa a od 2000 do 45000rpm 60kPa
Jeśli chodzi o soft turbo do jazdy po bułki to ciekawą opcją może być zmienna geometria.
Ja do benzynowego żuka założyłem GT1749V. Ładuje od 1400rpm 30kPa a od 2000 do 45000rpm 60kPa
tomsad 03 mar 2019 - 09:41
tomsad 30 mar 2019 - 20:29
Hamulce hmm nie wiem nie mam pojecia. To tak samo jak pytanie czy turbobandit jest szalony robiac 1000+ w W124 ktore srednio sie prowadzi;)
tomsad 18 kwi 2019 - 00:00
tomsad 23 kwi 2019 - 23:25
juz pół roku po terminie rece mi opadają w sobote jak nie będę mial auta rozgladam sie za innym bo ile mozna czekać.
Użytkownik tomsad edytował ten post 23 kwietnia 2019 - 23:32
Użytkownik tomsad edytował ten post 23 kwietnia 2019 - 23:32
tomsad 01 maj 2019 - 00:54
Mercedes jezdzi !! niestety jest na dotarciu silnik i miesiac mi zejdzie zrobic 3tysiace aby mozna bylo go schamowac. Są jeszcze drobne elementy do zrobienia ale najwazniejsze ze juz jest na chodzie. Podstawowy program pozwala na standardowe przemieszczanie bez teleportacji , hamulce mimo ze sa świeże nic sie nie zacinają i pozadnie spowalniaja. Niestety spowalniaja bo na kolana nie powala ale wzgledem 1tloczka przepaść spalanie przy spokoknej jezdzie w miejscu zaobserwowalem na poziomie. 10 litrow 95 co mnie cieszy