zmiana silnika
huma 30 sty 2019 - 19:27
Witam szanownych klubowiczów .
Przymierzam się do zmiany silnika na om 605 pochodzący z 202 silnik został już kupiony, niestety ktoś przy demontażu poobcinał przewody elektryczne prowadzące do sterownika silnika. Sterownik ma numer A0185451932 , pompa wtryskowa 6050700401ER0047, czy wie ktoś jak to spiąć żeby działało, nadmieniam że wszystkie pozostałe elementy układanki posiadam ( potencjometr gazu, czujnik temperatury powietrza dolotu, zawory podciśnienia i pozostałe). Mile widziany schemat elektryczny połączeń elektrycznych i podciśnienia, lub rozpiska pinów sterownika.
Czy do tego sterownika potrzebny jest sparowany z nim kluczyk i immobilizer
Przymierzam się do zmiany silnika na om 605 pochodzący z 202 silnik został już kupiony, niestety ktoś przy demontażu poobcinał przewody elektryczne prowadzące do sterownika silnika. Sterownik ma numer A0185451932 , pompa wtryskowa 6050700401ER0047, czy wie ktoś jak to spiąć żeby działało, nadmieniam że wszystkie pozostałe elementy układanki posiadam ( potencjometr gazu, czujnik temperatury powietrza dolotu, zawory podciśnienia i pozostałe). Mile widziany schemat elektryczny połączeń elektrycznych i podciśnienia, lub rozpiska pinów sterownika.
Czy do tego sterownika potrzebny jest sparowany z nim kluczyk i immobilizer
w0jta5 31 sty 2019 - 08:09
Odezwałbyś się 2 tygodnie wcześniej to za grosze sprzedałbym Ci taką wiązkę, ale posłużyła już jako dawca przewodów. jakieś wtyczki pozostawały gdybyś potrzebował. Ewentualnie jakieś inne części od OM605 to pisz.
Moim zdaniem najprościej jest wsadzić pompę wtryskową od OM602 i olać elektronikę. I teraz jak chcesz po prostu przemieszczać się autem to zostaw seryjną, jak chcesz więcej mocy to wysyłaj pompę do serwisu i niech zmienią sekcje na większe.
Poszukaj na forum, bo temat swapu na OM605 często się przewija.
Moim zdaniem najprościej jest wsadzić pompę wtryskową od OM602 i olać elektronikę. I teraz jak chcesz po prostu przemieszczać się autem to zostaw seryjną, jak chcesz więcej mocy to wysyłaj pompę do serwisu i niech zmienią sekcje na większe.
Poszukaj na forum, bo temat swapu na OM605 często się przewija.
volf 05 paź 2019 - 12:47
Dzień dobry,
czy wychodziły modele W124 z silnikami 601.911?. Mam taki w roczniku 1989. Wiem, że to numer silnika z W201 a powinien być 601.912..
czy wychodziły modele W124 z silnikami 601.911?. Mam taki w roczniku 1989. Wiem, że to numer silnika z W201 a powinien być 601.912..
T34 07 paź 2019 - 11:10
Tak, to ten model 72km (inna komora wirowa, inne wtryskiwacze)
tomuss1980 09 paź 2019 - 08:58
Użytkownik w0jta5 dnia 31 stycznia 2019 - 08:09 napisał
Odezwałbyś się 2 tygodnie wcześniej to za grosze sprzedałbym Ci taką wiązkę, ale posłużyła już jako dawca przewodów. jakieś wtyczki pozostawały gdybyś potrzebowa
Sam niedawno taka robiłem od nowa-to jak rzeźba w gównie za przeproszeniem.
w0jta5 09 paź 2019 - 13:11
Użytkownik volf dnia 05 października 2019 - 12:47 napisał
czy wychodziły modele W124 z silnikami 601.911?. Mam taki w roczniku 1989. Wiem, że to numer silnika z W201 a powinien być 601.912..
Użytkownik T34 dnia 07 października 2019 - 11:10 napisał
Tak, to ten model 72km (inna komora wirowa, inne wtryskiwacze)
Natomiast zmiana mocy silnika była związana z modyfikacją głowicy i układu wtryskowego w lutym 1989 r. Dotyczyła wszystkich wolnossących silników diesla. Doładowane silniki miały wprowadzone modyfikacje w innym terminie.
Użytkownik tomuss1980 dnia 09 października 2019 - 08:58 napisał
Nie mow ze pociales dobra wiazke do om 605? Ciekawe jak sie uchowała w dobrym stanie, te wiazki sa z kabli biodergradowalnych.