W201 renowacja i modyfikacje
Nobil 22 mar 2019 - 14:57
Witam serdecznie,
Od dwóch lat jestem autoryzowanym dealerem Mercedesa. Całe życie marzyłem o odpicowany W201. Kupiłem sobie W201 1991 rok. Szukałem 2.6 bo odrazu wiedziałem, ze będzie najpierw swap na coś bardziej rozwojowego i koniecznie r6. Padło na m104 3.0 gdyż w przyszłości po zrobieniu porządnego n/a wjedzie turbo (chociaż marzył mi się bardziej zawsze kompressor).
Spędziłem dość sporo czasu na szukaniu informacji na tematy, które będą priorytetowe na początku. Zdecydowałem się na Ecumaster. Mam już większość gratów do EFI.
Niestety nie jestem w stanie zrobić tego u siebie. Głównie przez brak wiedzy dot. tych jednostek.
Chciałem przeprowadzić fajną relacje z takiego kompletnego rozkładania i składania samochodu. Na forum są może ze 2-3 tematy z projektami, ale tam było w mire dokładne opisane EFI albo turbo, a ja chciałem kompleksowo układ po układzie przejść.
Założyłem w końcu konto, żeby móc Was poprosić o pomoc.
Opcja numer jeden. Ktoś mi doradzi jakiś serwis bądź któryś z Panów zgodzi się i mi to zrobi, albo przynajmniej któryś z etapów.
Opcja numer dwa. Mam zdolnych chłopaków w serwisie tylko gdyby ktoś wskazał nam drogę. Domyślam się, że duża cześć z Was zajmuje się mechaniką zawodowo. Prawdopodobnie możecie nie mieć czasu na kolejną, ale może chociaz moglby mi doradzać drogą elektroniczną jak byśmy się umówili co do szczegółów.
Wiem, ze powstawało już milion tematów typu super fajnie zapowiadający się projekt i dalej nic się z nim nie działo. Ja już zainwestowałem w ten projekt ok. 30 000 PLN i nie chciałbym bym zostać z rozklekotanym W201 i górą gnijących gratów do niego.
Dodam jeszcze, ze próbowałem pisać do tutejszych gwiaz np. do Pana m104, ale jestem za krótki niestety i nie mogę pisać do tych Panów bezpośrednio.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za reakcje z Waszej strony
Od dwóch lat jestem autoryzowanym dealerem Mercedesa. Całe życie marzyłem o odpicowany W201. Kupiłem sobie W201 1991 rok. Szukałem 2.6 bo odrazu wiedziałem, ze będzie najpierw swap na coś bardziej rozwojowego i koniecznie r6. Padło na m104 3.0 gdyż w przyszłości po zrobieniu porządnego n/a wjedzie turbo (chociaż marzył mi się bardziej zawsze kompressor).
Spędziłem dość sporo czasu na szukaniu informacji na tematy, które będą priorytetowe na początku. Zdecydowałem się na Ecumaster. Mam już większość gratów do EFI.
Niestety nie jestem w stanie zrobić tego u siebie. Głównie przez brak wiedzy dot. tych jednostek.
Chciałem przeprowadzić fajną relacje z takiego kompletnego rozkładania i składania samochodu. Na forum są może ze 2-3 tematy z projektami, ale tam było w mire dokładne opisane EFI albo turbo, a ja chciałem kompleksowo układ po układzie przejść.
Założyłem w końcu konto, żeby móc Was poprosić o pomoc.
Opcja numer jeden. Ktoś mi doradzi jakiś serwis bądź któryś z Panów zgodzi się i mi to zrobi, albo przynajmniej któryś z etapów.
Opcja numer dwa. Mam zdolnych chłopaków w serwisie tylko gdyby ktoś wskazał nam drogę. Domyślam się, że duża cześć z Was zajmuje się mechaniką zawodowo. Prawdopodobnie możecie nie mieć czasu na kolejną, ale może chociaz moglby mi doradzać drogą elektroniczną jak byśmy się umówili co do szczegółów.
Wiem, ze powstawało już milion tematów typu super fajnie zapowiadający się projekt i dalej nic się z nim nie działo. Ja już zainwestowałem w ten projekt ok. 30 000 PLN i nie chciałbym bym zostać z rozklekotanym W201 i górą gnijących gratów do niego.
Dodam jeszcze, ze próbowałem pisać do tutejszych gwiaz np. do Pana m104, ale jestem za krótki niestety i nie mogę pisać do tych Panów bezpośrednio.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za reakcje z Waszej strony
elspasoo 23 mar 2019 - 05:12
Swego czasu też myślałem nad konkretnym swapem, jednak finalnie kupiłem w219 55 AMG. Z twoich okolic kolega Sinus007 robi takie swapy, natomiast osobiście nie robiłem tam niczego i nie mogę nic więcej powiedzieć. Moim osobistym zdaniem wstawianie silnika na mechanicznym wtrysku, to nie jest najlepszy pomysł, mało kto to ogarnia.
brajtas 25 mar 2019 - 09:54
Użytkownik elspasoo dnia 23 marca 2019 - 05:12 napisał
Moim osobistym zdaniem wstawianie silnika na mechanicznym wtrysku, to nie jest najlepszy pomysł, mało kto to ogarnia.
Użytkownik Nobil dnia 22 marca 2019 - 14:57 napisał
Padło na m104 3.0 gdyż w przyszłości po zrobieniu porządnego n/a wjedzie turbo (chociaż marzył mi się bardziej zawsze kompressor).
AMG w wersji W201 3.2 AMG też "motało" M103 a oni chyba najlepiej wiedzieli co można: http://www.baureihe201.de/W201/amg.htm
Użytkownik brajtas edytował ten post 25 marca 2019 - 10:19
brajtas 25 mar 2019 - 11:00
Sorrry ale przekręciłem nick kolegi z Opola, prawidłowo oress,tu jest watek z jego udziałem: http://mb201-124.eu/...t/page__st__180
Użytkownik brajtas edytował ten post 25 marca 2019 - 11:02
Użytkownik brajtas edytował ten post 25 marca 2019 - 11:02
brajtas 08 maj 2019 - 09:05
Tak a propos swapu i rozmiaru (a przede wszystkim wagi) motoru w stosunku do nadwozia W201 to Brabus też "motał" M103 (znalezione w sieci):
https://www.youtube....h?v=RWELqlMZ5tI
Użytkownik brajtas edytował ten post 08 maja 2019 - 09:06
https://www.youtube....h?v=RWELqlMZ5tI
Użytkownik brajtas edytował ten post 08 maja 2019 - 09:06
dawido12340 09 sie 2019 - 19:01
Witam przerabiał ktoś temat w m104? https://kjetkillers....des-m104-24V/39