[W124] OM601 problem z przelewem
forch 14 kwi 2019 - 16:45
Witam. Mam problem w 200D. Co chwilę puszcza mi przelew między 3 a 4 cylindrem. Zakładałem już różne nowe i używane od ropy i nadal ten problem występuje. Założę nowy chwilę jest okej a potem znów leci. Możliwe jest żeby tam było za duże ciśnienie? Ciekawostką jest to że problem mam od czasu gdy uporałem się z ciągle pękającą rurką 4 wtrysku (okazało się że nie była przymocowana) chodź to pewnie przypadek. Spotkał się ktoś z takim problemem? Ręce opadają już
Gość_Rafał 1972_ 14 kwi 2019 - 17:44
Wężyki przelewowe tylko oryginalne. W ASO 1 metr około 80 zł plus 30 zł za zaślepkę 4 wtryskiwacza.
tomuss1980 14 kwi 2019 - 20:50
OSTRY2500 14 kwi 2019 - 21:05
A ja bym stawiał na wtryskiwacz ma za duże ciśnienie i zamiast wtryskiwaczem to daje bokiem albo sekcja pompy daje więcej paliwa niż reszta (pompa do regulacji)
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
andrzejrz 15 kwi 2019 - 07:36
Sprawdź ciśnienie wtryskiwacza,jak ma dobre to sprawdzaj pompę.Ja też jeżdzę wiele lat na polskich przewodach przelewowych i nic siè nie dzieje
T34 15 kwi 2019 - 09:23
Prawdopodobnie masz zbyt odgięty króciec od przelewu przy wtryskiwaczu. Nasuń sam koniuszek przewodu na króciec, umyj wszystko i obserwuj czy diesel spływa po tym króćcu z wężyka, czy zbiera się tam gdzie króciec jest wcisniety w korpus wtrysku...jak cieknie z korpusu, możesz spróbować wbić przez jakąs przedluzke ten krociec we wtryskiwacz, ale rob to bardzo delikatnie bo krociec potrafi sie ulamac