Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] Mercedes na benzynie nie zmienia biegów poprawnie


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Kolbi


  • Postów: 21
  • Na forum od: 02 sie 2019
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 sierpnia 2019 - 18:46

Witam to mój kolejny temat i z góry przepraszam że w ostatnim czasie nadużywam forum ale jestem świeżym kierowca nie znam się dobrze na samochodach a mam merdesa w201 z silnikiem benzynowym na gaźniku 75kw z automatyczną skrzynią biegów i jest to mój pierwszy samochód i mam kolejny problem a mianowicie samochód jest na gaz i samochód na gazie radzi sobie bez zarzutu, problem jest już przy samym przelaczeniu na benzynę żeby go przełączyć na nią trzeba podkręcić dość sporo rozrusznikiem żeby odpalił to jeszcze mogę zrozumieć (komora w gaźniku musi się napełnić i ogólnie przewody, filtr) ale za żadne skarby nie mogę zrozumieć czemu mercedes na benzynie nie radzi sobie ze zmianą biegów mianowicie gdy jadę dosyć spokojnie jest tak jak powinno być lecz gdy "przycisne" nie potrafi zmienić biegu szarpie go i dopiero odpuszczenie gazu pozwala wrzucić wyższy bieg lecz nie jest to płynna zmiana. Co to może być miał ktoś kiedyś taki przypadek, może regulacja gaźnika jeśli tak to trudno to zrobić laikowi, jeśli trudno to znacie jakiegoś dobrego Pana mechanika od takich silników w Krakowie bądź okolicach, z góry dziękuję za pomoc



#2 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 13 sierpnia 2019 - 08:12