Jump to content




- - - - -

W124 M111 komputer naprawa


1 reply to this topic

#1 Offline   tatarak


  • posts 23
  • Joined 16 Sep 2019
  • Miejscowość: Legionowo
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 300SE
  • Trzeci Mercedes:W116 350SEL
  • Inne auto:Dodge

Posted 24 September 2019 - 05:43

Witajcie ,potrzebuję jakiś namiar na firmę lub osobę która ogarnie mi usterkę w sterowniku silnika M111.Objaw to odcinanie jednej cewki po rozgrzaniu silnika.Cewki,kable i inne nowe.Zamiana cewek ,czujników nic nie zmienia (wiązka zrobiona). te, 501-123-474



#2 Offline   tatarak


  • posts 23
  • Joined 16 Sep 2019
  • Miejscowość: Legionowo
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 300SE
  • Trzeci Mercedes:W116 350SEL
  • Inne auto:Dodge

Posted 11 October 2019 - 07:41

Sterownik po sprawdzeniu ,nowa przepustnica ,przepływomierz wymigane i wykasowane błędy i dupa znów po rozgrzaniu wycina druga cewkę.Jakiś obłęd już nie mam co wymieniać? postanowiłem zajrzec do rozrzadu i niestety ale po ustawieniu koła na 20 st,po OT w prawe koło bolec wchodzi w otwory a w lewym już nie .Przestawiam wał na 30 po OT i juz mogę włożyć oba bolce.Czy te 10 stopni może robić taki bałagan wywala cały czas dwa błedy czujnik wałka i stukowy lub sterownik silnika .








Podobne tematy Zwiń