Witam. Mam niemały problem z autem, a mianowicie jak się auto nagrzeje zaczyna mi szarpać skrzynia. Dodam że zbiega się to z dziwną pracą pompki centralnego, tzn jak przekręcę kluczyk na zapłon to bardzo długo pracuję. Wiem że pompka pompuję również zbiorniki rezerwowe podciśnienia ale czy ewentualna nieszczelność miała by taki wpływ na pracę skrzyni?
1
500SEC C140
Started by rogal83, Apr 10 2020 16:54
3 replies to this topic
#1
Posted 10 April 2020 - 16:54
#2
Posted 16 April 2020 - 21:14
Szarpie podczas przełączania biegów? Czy w czasie pracy na konkretnym biegu?
#3
Posted 12 May 2020 - 22:08
Witam
Pompka centralnego nie powinna dlugo pracować.Dluga praca pompki-można podejrzewać niesczelność w układzie podciśnienia( nie wspominając o szybszym zużyciu silnika pompki )
Poszukałbym nieszczelności,dużo ukladów jest powiązanych z system podciśnienia i nawet gówniany gumowy wężyk łączący linie podciśnie z jakimś punktem potrafi narobić problemów.
W pierwszej kolejności jak masz pompowane poduszki na plecy w przednich fotelach to ustaw pokrętła na 0.Coż.cierpliwość i szukanie.Ja obstawiam nieszczelność ale mogę się mylić
Lewkowicz- gdyby szarpało przy zmianie biegów to pewnie modulator w skrzyni trzeba by wyregulować albo wymienic ale on nie jest podłaczony do podciśnienia.
Zobczymy,co kolega odpowie ?
cheers
Pompka centralnego nie powinna dlugo pracować.Dluga praca pompki-można podejrzewać niesczelność w układzie podciśnienia( nie wspominając o szybszym zużyciu silnika pompki )
Poszukałbym nieszczelności,dużo ukladów jest powiązanych z system podciśnienia i nawet gówniany gumowy wężyk łączący linie podciśnie z jakimś punktem potrafi narobić problemów.
W pierwszej kolejności jak masz pompowane poduszki na plecy w przednich fotelach to ustaw pokrętła na 0.Coż.cierpliwość i szukanie.Ja obstawiam nieszczelność ale mogę się mylić
Lewkowicz- gdyby szarpało przy zmianie biegów to pewnie modulator w skrzyni trzeba by wyregulować albo wymienic ale on nie jest podłaczony do podciśnienia.
Zobczymy,co kolega odpowie ?
cheers
#4
Posted 03 August 2020 - 09:11
Witam Co do pompki centralnego to mogła złapać błąd i nawet jak jest szczelność to będzie pompowała po wciśnięciu gazu podczas jazdy. Trzeba przekręcić kluczykiem na zapłon i pozwolić jej pracować aż skończy pompować powietrze. Spokojnie czekamy bo może to trwać nawet 2-3 minuty. Kiedy skończy, kluczyk w początkowe położenie i odpalamy silnik. Jeśli nie ma nieszczelności to wtedy pompka zaczyna pracować normalnie. Przerabiałem to kilka razy, w tym raz po rozładowaniu akumulatora.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w140/v140/c140] VIN - prośby o rozkodowanie i przetłumaczenie |
Mercedes S, CL i SEC | kamamer2000 |
|
||
C140 mechanizmy zagłówków tylnych |
Mercedes S, CL i SEC | Qba85 |
|
||
C140 S500C "zawiesza sie" przy przyspieszaniu |
Mercedes S, CL i SEC | przemo1411 |
|
||
[C140] wentylator chłodnicy |
Mercedes S, CL i SEC | kor |
|
||
W126 SEC i C140 CL Listwy ozdobne szyb |
Mercedes S, CL i SEC | MarcinCLK |
|