[w201] Wycieraczka się zacina
matrix_44 18 gru 2008 - 20:31
Mam następujące pytanka. Co moze byc przyczyną tego ze wycieraczka w pewnych miejscach zachowuje sie tak jak by coś stawiało opór (choć go nie ma) pióro załozyłem nowe i i tak nic . Zwalnia zawsze w tych samych miejscach. Kolejne pytanko to jak ustawić aby wycieraczka zatrzymywała sie po stronie kierowcy a nie pasażera?
KiDZiOR 18 gru 2008 - 20:47
Heh Właśnie używałem wyszukaj "wycieraczka"
Moja chodzi niepłynnie Im większa prędkość tym potrafi nawet stanąć na moment
Myślicie że to wina samego silniczka czy może coś w mechanizmie?
Moja chodzi niepłynnie Im większa prędkość tym potrafi nawet stanąć na moment
Myślicie że to wina samego silniczka czy może coś w mechanizmie?
Gość__ 18 gru 2008 - 21:08
O takich problemach dyskutowaliśmy na forum, trzeba poszukać.
Wycieraczka najczęściej blokuje się na tłoku który odpowiada za jej pracę w pionie (góra-dół).
Należy ściągnąć plastikową nakładkę, włączyć wycieraczkę i jak będzie w pozycji "góra" wyłączyć zapłon, wtedy zatrzyma się w dogodnym dla nas miejscu.
Następnie tłok trzeba przesmarować.
Autora wątku proszę o zapoznanie się z zasadami zakładania tematów (tytułowanie).
Pzdr.
Wycieraczka najczęściej blokuje się na tłoku który odpowiada za jej pracę w pionie (góra-dół).
Należy ściągnąć plastikową nakładkę, włączyć wycieraczkę i jak będzie w pozycji "góra" wyłączyć zapłon, wtedy zatrzyma się w dogodnym dla nas miejscu.
Następnie tłok trzeba przesmarować.
Autora wątku proszę o zapoznanie się z zasadami zakładania tematów (tytułowanie).
Pzdr.
dan124 18 gru 2008 - 21:27
sprawdź też bezpieczniki
u mnie czasem też się blokuje
i pomaga poruszanie bezpiecznikiem
u mnie czasem też się blokuje
i pomaga poruszanie bezpiecznikiem
Gość__ 18 gru 2008 - 21:32
dan124 napisał:
pomaga poruszanie bezpiecznikiem
Łatwiej jest go po prostu wymienić lub oczyścić papierkiem.
matrix_44 18 gru 2008 - 21:38
Może napiszecie który to bezpiecznik lub ktos wrzuci fote z zaznaczeniem który to?
Gość__ 18 gru 2008 - 21:44
NR 2 AMP 16
Wycieraczka, pompka spryskiwaczy, sygnalizacja swiatlami, przekaznik wycieraczek reflektorow zacisk 86*,przekaznik 1 w obwodzie wyposazenia dodatkowego zacisk 86*, przekaznik podnosnika szyby zacisk 86*
Wycieraczka, pompka spryskiwaczy, sygnalizacja swiatlami, przekaznik wycieraczek reflektorow zacisk 86*,przekaznik 1 w obwodzie wyposazenia dodatkowego zacisk 86*, przekaznik podnosnika szyby zacisk 86*
goodluk 19 gru 2008 - 10:09
Skorzystam z okazji odświeżenia tematu i zapytam o inny problem z wycieraczką.
U mnie po stronie kierowcy jest moment w którym pióro (zaznaczam iż mam założoną nową wycieraczkę bosch do w201 standardową ze stelarzem) nie dokładnie ściera szybę zarówno podczas ruchu w jedna jak i w drugą stronę.
Sama praca wycieraczki nie budzi zastrzeżeń, ja sam obstawiam już zużytą sprężynę która dociska ramie wycieraczki.
Bardzo proszę o zweryfikowanie mojej teorii oraz o poradę jak rozwiązać problem.
P.S.
Przez cały okres eksploatacji miałem jeden przypadek w którym po wytarciu szyby wycieraczka zatrzymała się o około 15 cm za wysoko na szybie jednak włączenie i wyłączenie sprawiło powrót do standardowej pozycji.
U mnie po stronie kierowcy jest moment w którym pióro (zaznaczam iż mam założoną nową wycieraczkę bosch do w201 standardową ze stelarzem) nie dokładnie ściera szybę zarówno podczas ruchu w jedna jak i w drugą stronę.
Sama praca wycieraczki nie budzi zastrzeżeń, ja sam obstawiam już zużytą sprężynę która dociska ramie wycieraczki.
Bardzo proszę o zweryfikowanie mojej teorii oraz o poradę jak rozwiązać problem.
P.S.
Przez cały okres eksploatacji miałem jeden przypadek w którym po wytarciu szyby wycieraczka zatrzymała się o około 15 cm za wysoko na szybie jednak włączenie i wyłączenie sprawiło powrót do standardowej pozycji.
KiDZiOR 19 gru 2008 - 15:09
W moim przypadku (post nr2) WD40 załatwił sprawę Całość zajęło mi z 2 min