[w201] 2.0 M102 + Turbo
mirasmerc 20 lut 2016 - 23:32
mirasmerc 29 mar 2016 - 21:40
na 1/4 mili od zera jestem prawie równo z e500. Odchodzi przy starcie, a pozniej po przekroczeniu 140 dochodze je by pozniej przy koncówce byc na połowie auta. Małe zmiany jeszcze zajdą bo moze mniejsze turbo załoze by na starcie nie dostawac batów. Silnik wytrzymuje teraz na orginalnych gratach 1,4 Bara przy archaicznej budowie silnika
A na potwierdzenia widoki jakie widac wieczorem Na tylnej częsci Turbiny
Wiec nie załuje mu dać po garach.
Użytkownik mirasmerc edytował ten post 29 marca 2016 - 21:48
A na potwierdzenia widoki jakie widac wieczorem Na tylnej częsci Turbiny
Wiec nie załuje mu dać po garach.
Użytkownik mirasmerc edytował ten post 29 marca 2016 - 21:48
mirasmerc 05 cze 2016 - 22:56
Chłopaki co tu taka cisza, myslałem że bede miał z kim sie poscigać Silnik żyje i czeka
Prze_Cinek 27 lut 2017 - 09:58
Za około rok koncze projekt a będzie to w203 ze swapowanym 2.3 m111.982 Evo w serii 197km kompresor zostanie dolozona będzie turbina gt35 z k64.pl wszystko przygotowuje pod 400+
mirasmerc 09 mar 2017 - 00:16
Za rok to chyba tez podobny projekt wleci do jednej z moich 190
Smile421 21 kwi 2017 - 08:44
Kolego ,,mirasmerc" jakiej uszczelki pod głowicę użyłeś?
Smile421 22 kwi 2017 - 11:56
Użytkownik mirasmerc dnia 21 kwietnia 2017 - 23:22 napisał
Uszczelka firmy viktor reinz
I nie wypcheło Ci jej
ja juz załatwiłem 2 "elring'a" od czego masz turbo i ile "pompuje"
jak bys potrzebował mam patent na pozbycie sie wtrysku mechanicznego.
Użytkownik Smile421 edytował ten post 22 kwietnia 2017 - 11:57
Smile421 23 kwi 2017 - 03:23
"mirasmerc" mógłbys dac kontakt do siebie na PW będe bardzo wdzięczny.