Witam! zastanawiam się nad zakupem w210. Chciałby poznać jego największe mankamenty, szczególnie te kosztowne ;-) konkretnie interesuje mnie silnik diesla, i tu też powstaje pytanie, która jednostak jest najmniej awaryjna a która najbardziej ekonomiczna? a może jednak 2.0 + LPG? z tym że nie lubie gazu... nigdy nic nie jest z nim pewne... ah i przeraża mnie jego podatnośc na korozje :coto: znajomy blacharz/lakiernik naprawiał kilka sztuk i twierdzi, że w niektorych przypadkach cieżko coś do czegoś przyspawac, przykręcić.
z góry wielkie dzieki za pomoc! ;-)
http://moto.allegro.pl/item834683990_me ... dkowy.html
co o tym myślicie? BTW mam możliwośc zakupienia autek w niemczech, i zastanawiam się nad tym czy nie lepiej przywieźć autko, które nie doświadczyło nieprzyjemności z jakimi mamy do czynienia w polsce :?
0
[w210] Z jakim silnikiem kupić?
Rozpoczęty przez Lufa, gru 08 2009 15:28
16 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 grudnia 2009 - 15:28
#2
Napisano 08 grudnia 2009 - 22:07
Pierwsze zasadnicze pytanie, ile pieniędzy chcesz przeznaczyć? Na okulara musisz min 15 tys dać, aby był dobry i służył, a nie stał po warsztatach. Oczywiści są okazje, ale sporadycznie.
#3
Napisano 08 grudnia 2009 - 22:13
michal55yh napisał:
Na okulara musisz min 15 tys dać,
to w210 w cenie dobrego 124 teraz? :shock:
#4
Napisano 08 grudnia 2009 - 22:30
Nie znam sie na W210 dobrze, ale przedni zderzak ma od classica (bez chromow) no i nie jestem pewien ale drewno na konsoli ma od classica a na boczkach od wersji elegance, ewidentnie ciemniejsze ;-) ii nie za dobrze widac ale klamka od kierowcy nie powinna miec wkladki na kluczyk tylko diody, to tak na szybko.
Czego sie spodziewac za taka cene.
Jak masz mozliwosc kupienia auta w Niemczech to szukaj tam ale jak najdalej od naszej granicy ;-)
Mialem kiedys na oku 124 E250 w dobrej cenie, stan jak nowka ale sie zastanawialismy bo daleko (w Monachium byla) na drugi dzien juz jej nie bylo...
Czego sie spodziewac za taka cene.
Jak masz mozliwosc kupienia auta w Niemczech to szukaj tam ale jak najdalej od naszej granicy ;-)
Mialem kiedys na oku 124 E250 w dobrej cenie, stan jak nowka ale sie zastanawialismy bo daleko (w Monachium byla) na drugi dzien juz jej nie bylo...
#5
Napisano 08 grudnia 2009 - 22:47
prawdopodobnie pompa lukas ,która jest ponoć awaryjna i przy tym przebiegu pewnie się rozszczelni lub już się rozszczelniła naprawa 700 zł,ale miej to na uwadze i belka przednia górna ( tzw,sanki) bardo często jest z korodowana lub wcale jej niema ,pozatym w jezdzie bardzo przyjemnie w tym W210 ,ale jak kupować to podobno po 1999r są na leprzych materiałach zrobione
#6
Napisano 09 grudnia 2009 - 07:26
Po 1999 roku to ten model po liftingu. Materiały te same tylko kilka detali się zmieniło. Z korozją podobnie, ale nie przesadzajmy że nowsze Mercedesy strasznie gniją, trochę więcej aniżeli np 124 ale w porównaniu do np Renault czy nawet po części także niemieckiego, Seata to MB wypada bardzo dobrze. Tym nie należy się przejmować.
W silniku 220 jest pompa Lucasa, która się rozstrzelnia, ale o tym większość już wie.
W silniku 220 jest pompa Lucasa, która się rozstrzelnia, ale o tym większość już wie.
#7
Napisano 09 grudnia 2009 - 08:23
No i przedewszystkim nie ten silnik! 2.2 Diesel to masakryczny muł, osiągami dorównujacy 200D z W124 a dodatkowo pompa wtryskowa Lucas potrafi nieźle dac w kość. Każdy inny diesel jest dobry tylko nie ten
#8
Napisano 09 grudnia 2009 - 09:17
Lufa najlepiej kupić 2.9TD LUB 300TD tak ludzie mówią
#9
Napisano 09 grudnia 2009 - 12:37
Ja bym brał 300 Turbodiesel. Prosty w porównaniu do CDI silnik, nie wrażliwy na złe paliwo, pięknie brzmiący no i mocny jak cholera bo 290 jak dla mnie ma niezbyt satysfakcjonującą moc
#10
Napisano 09 grudnia 2009 - 18:56
Gostynin to taki Pleszew lub Gniezno
Tego sobie odpuść raczej.
No i za te pieniądze szukaj raczej w202 chyba, że lubisz odwiedzać serwisy.
Tego sobie odpuść raczej.
No i za te pieniądze szukaj raczej w202 chyba, że lubisz odwiedzać serwisy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[w201/w124] Hamowanie silnikiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Boss |
|
||
[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy |
HydePark | inutile |
|
||
[W124] Telepie silnikiem do 2000 obr/min 2.5 diesel OM605 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jedrek96 |
|
||
[W201] czarna plama pod silnikiem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marcin921 |
|