Witam Mam taki problem przy 190D (2,0l '90), po przekreceniu kluczyka w stacyjce, mija jakieś 20 sekund zanim samochod zupełnie zgaśnie. Słyszalem, ze moze to byc spowodowane nieszczelna puszka wylacznika. Jesli ktos wie cos na ten temat, bardzo prosze o odpowiedzi. Dziekuje i pozdrawiam.
Dodano element do tytułu
0
[w201] Bardzo wolne gaśnięcie
Rozpoczęty przez gniady, lip 30 2007 12:04
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 lipca 2007 - 12:04
#2
Napisano 30 lipca 2007 - 12:15
gniady napisał:
mija jakieś 20 sekund zanim samochod zupełnie zgaśnie. Słyszalem, ze moze to byc spowodowane nieszczelna puszka wylacznika. .
A jak z resztą urządzeń działających na podciśnienie (np regulcja świateł)?
Do sprawdzenia: vacum, gaszak, stacyjka, szczelność układu itd...
A co to jest "puszka wyłącznika"?
#3
Napisano 30 lipca 2007 - 16:23
Ja bym stawial na nieszczelnosc ukladu wiec proponuje sprawdzic wezyki dochodzace od stacyjki do silnika na celej dlugosci.
#4
Napisano 31 lipca 2007 - 03:53
gniady napisał:
po przekreceniu kluczyka w stacyjce, mija jakieś 20 sekund zanim samochod zupełnie zgaśnie.
Samą pompę podciśnienia też można sprawdzić podczas odpalania silnika - powinna być odczuwalna różnica w zachowaniu pedału hamulca...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Ekonomizer - bardzo mocna reakcja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matwrobel |
|
||
[W124] bardzo niskie obroty na zimnym, 2.5 TD z 94. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201] 1.8b problem z gaśnięciem po odpaleniu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | frugetable |
|
||
[w124] Wolne obroty - zbyt niskie (gaźnik) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | maramara |
|
|
|
W124 - bardzo duże spalanie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lesny95 |
|