Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Bardzo wolne gaśnięcie


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   gniady


  • Postów: 2
  • Na forum od: 30 lip 2007

Napisano 30 lipca 2007 - 12:04

Witam Mam taki problem przy 190D (2,0l '90), po przekreceniu kluczyka w stacyjce, mija jakieś 20 sekund zanim samochod zupełnie zgaśnie. Słyszalem, ze moze to byc spowodowane nieszczelna puszka wylacznika. Jesli ktos wie cos na ten temat, bardzo prosze o odpowiedzi. Dziekuje i pozdrawiam.

Dodano element do tytułu



#2 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 30 lipca 2007 - 12:15

gniady napisał:

mija jakieś 20 sekund zanim samochod zupełnie zgaśnie. Słyszalem, ze moze to byc spowodowane nieszczelna puszka wylacznika. .

A jak z resztą urządzeń działających na podciśnienie (np regulcja świateł)?
Do sprawdzenia: vacum, gaszak, stacyjka, szczelność układu itd...

A co to jest "puszka wyłącznika"? :mrgreen:

#3 Offline   magik


  • Postów: 853
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 lipca 2007 - 16:23

Ja bym stawial na nieszczelnosc ukladu wiec proponuje sprawdzic wezyki dochodzace od stacyjki do silnika na celej dlugosci.

#4 Offline   jjanicki


  • Postów: 491
  • Na forum od: 06 lut 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 31 lipca 2007 - 03:53

gniady napisał:

po przekreceniu kluczyka w stacyjce, mija jakieś 20 sekund zanim samochod zupełnie zgaśnie.
Tak właśnie zachowuje się zdechły gaszak, jego membrana się rozszczelnia i pompa podciśnienia ma więcej pracy... Wykręć gaszak, wciśnij jej dźwignię i zatkaj króciec wężyka - jak dźwignia się wysunie tzn. jak wyżej...
Samą pompę podciśnienia też można sprawdzić podczas odpalania silnika - powinna być odczuwalna różnica w zachowaniu pedału hamulca...








Podobne tematy Zwiń